کلمپه یکی از شیرینی های معروف کرمان است که دارای محبوبیت بالایی می باشد و با استقبال بالایی در بین مردم روبرو شده است و روز به روز به متقاضیان آن افزوده می‌شود. توزیع کننده عمده کلمپه اصیل کرمان این محصول را در برند های معتبر مانند: سکویا، ممتاز، آژینه، باسکار و بامبو طلایی به بازار عرضه می کند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت اینترنتی حاضر این محصول را با کیفیت عالی و قیمت مناسب تهیه نمایید.

توزیع کننده عمده کلمپه اصیل کرمان

فواید مصرف کلمپه برای کودکان

فواید مصرف کلمپه برای کودکان شیرینی های سنتی ایران بسیار خوشمزه و لذیذ است که از محبوبیت بالایی برخوردار است این شیرینی ها به خاطر این که خوشمزه و با کیفیت هستند به عنوان سوغات هر شهر خریداری می شود و به شهر های دیگر می برند.

امروز می خواهیم در مورد شیرینی لذیذی به نام کلمپه بگوییم که یکی از شیرینی های معروف و سنتی کرمان است. این شیرینی ظاهری شبیه کلوچه دارد محتوای داخل این شیرینی خرما است به همراه هل و خیلی چیز های دیگر

در زمان های قدیم این شیرینی به دست خود مردم کرمان تهیه می شد و از خرمایی نخلستان های کرمان و آتش تنوع ولی امروزه این شیرینی در کارگاه های شیرینی پزی و در داخل فر تهیه می شود ولی باز هم دارای همان طعم خوش است و از سوغات محبوب و معروف شهر کرمان به حساب می آید.

برای تهیه ی کلمپه از قالب های متنوع استفاده می شود همچنین این شیرینی خوشمزه دارای انواع مختلفی است مانند: گردویی، پسته ای، کنجدی، لقمه ای تهیه می شود. این شیرینی به دلیل این که از مواد اولیه ی پر خاصیت در آن استفاده شده است بسیار مقوی می باشد.

خواص کلمپه برای کودکان بسیار زیاد است این شیرینی مقوی یک میان وعده سالم و مناسب برای کودکان مدرسه ای می باشد. همچنین این شیرینی را می توان در وعده صبحانه با یک لیوان شیر و یا به عنوان عصرانه با یک لیوان چای میل کرد و از خواص شگفت انگیز آن بهره برد.

گردو در این نوع شیرینی دارای چربی های سالم و دارای مقدار بالایی آنتی‌اکسیدان و ویتامین C می باشد. و خرما نیز سر شار از مواد معدنی است که برای سلامتی بسیار مفید است و زیره در کلمپه دارای ویتامین A، آهن، ویتامین C می باشد.

پخش مستقیم کلمپه اصیل کرمان

پخش مستقیم کلمپه اصیل کرمان کلمپه یک شیرینی مقوی و سالم برای کودکان و سالمندان می باشد که در ایران و کشور های همسایه از جمله عراق و افغانستان از متقاضیان بالایی برخوردار است و ما علاوه بر تامین نیاز مشتریان داخل کشور به صادرات این محصول به کشور های دیگر می پردازیم.

این محصول به دلیل کیفیت بالا و طعم بسیار عالی از طرفداران بالایی برخوردار است و روز به روز به مشتریان آن افزوده می‌شود.سایت اینترنتی ما عرضه کننده کلمپه اصیل کرمان می‌باشد شما می توانید با مراجعه به سایت اینترنتی ما این محصول را با کیفیت عالی و قیمت مناسب تهیه نمایید و قبل از خرید قیمت آن را جویا شوید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *