فروش عمده کلمپه کنجدی صنوبر


فروش کلمپه کنجدی صنوبر از طریق این سایت به سراسر کشور مستقیم از درب کارخانه با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان انجام می شود. برای اطلاعات بیشتر از قیمتها و نحوه ارسال با مشاوران فروش سایت تماس حاصل نمایید.

فروش عمده کلمپه صنوبر

همانطور که می دانید فروش عمده کلمپه از فروش جزئی بسیار برای شما به صرفه تر می باشد.
محصولات شرکت صنوبر به صورت عمده از درب کارخانه به تمامی نمایندگان پخش سراسر کشور به صورت خاوری ارسال می گردد. البته لازم به ذکر است این محصولات به خیلی از کشورهای همسایه همچون عراق و افغانستان نیز صادر شده است که بیشتر با حجم بالا و با ماشین های تک ارسال گردیده است.

فروش عمده کلمپه کنجدی صنوبر

انواع محصولات کلمپه صنوبر

  • کلمپه گرد ساده صنوبر
  • کلمپه کنجدی صنوبر
  • کلمپه گردویی معمولی
  • کلمپه گردویی کنجدی
  • کلمپه برشی ساده صنوبر
  • و….

لازم به ذکر است کلمپه کنجدی صنوبر یکی از پر فروش ترین محصولات شرکت می باشد در واقع کلمپه صنوبر بیشتنر به اسم کنجدی شناخته شده است. بدیهی است اگر جایی صحبت از کلمپه کنجدی به میان بیاید نام کلمپه کنجدی صنوبر می درخشد.

فروش عمده کلمپه کنجدی صنوبر

قیمت کلمپه کنجدی صنوبر

کلمپه صنوبر با وجود اینکه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد قیمت محصولات این شرکت بسیار مناسب می باشد. با توجه به اینکه از بسته بندی های بسیار خوبی نیز برخوردار است.
کارتن های کلمپه صنوبر بسیار شکیل و در دو رنگ سورمه ای و بنفش می باشند.کارتن ها لمینت دار هستند و از استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشند و در حمل و نقل معمولا سالم می مانند.
برای اطلاعات بیشتر از قیمته با مدیر فروش شرکت تماس بگیرید، همانطور که می دانید به دلیل بالا رفتن روزانه قیمتهای مواد اولیه نمی توان قیمت دقیق در سایت گذاشت و قیمت ها به روز می باشد.

فروش عمده کلمپه کنجدی صنوبر

لازم به ذکر است محصولات این شرکت در حجم کم از طریق اتوبوس به سراسر شهر های ایران ارسال می گردد. معمولا فروش در حجم زیر سیصد کارتن با اتوبوس هست. همانطور که می دانید کارخانه کلمپه صنوبر در شهر رفسنجان قرار دارد. رفسنجان یکی از شهر های استان کرمان می باشد که از کرمان تا رفسنجان صد کیلومتر فاصله می باشد.

 

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *