کلمپه، یکی از شیرینی های اصیل ایرانی بوده که زادگاه اصلی آن، استان کرمان می باشد، از آنجا که این شیرینی بسیار خوش طعم و خوشمزه است، همواره بازار خرید پررونقی دارد و کلمپه خوب کرمان از مصرف‌ کنندگان بسیار زیادی برخوردار می باشد. این محصول از طریق سایت های فروش در اختیار خریداران قرار گرفته، به دلیل اینکه هیچ واسطه ای در این میان وجود ندارد، خریداران از کیفیت محصول خریداری شده راضی خواهند بود و آن را در بسته بندی های بهداشتی دریافت خواهند کرد.

بازار خرید کلمپه خوب در کرمان

نحوه صادرات کلمپه زعفرانی از ایران

نحوه صادرات کلمپه زعفرانی از ایران از آن جایی که کلمپه فقط شیرینی ایرانی است و این شیرینی خوشمزه مختص کشور ما بوده، بخش ویژه ای از آن به سایر کشورها ارسال می گردد که در این مقاله می خواهیم شما را با فرایند صادرات کلمپه زعفرانی به کشورهای دیگر آشنا کنیم:

از آنجایی که کلمپه بسیار پرفروش است و با استقبال خوبی روبه‌رو شده، همواره در حجم بالا تولید می گردد که طعم آن بسیار عالی و خوب است و مواد اولیه آن کاملاً تازه می باشد. کشورهایی همچون روسیه، عراق، ترکیه عربستان و…. این شیرینی خوشمزه و هوس برانگیز را در لیست شیرینی‌های پر رفوش خود قرار داده و سالانه به صادرکنندگان و تجار ایرانی، محصول را سفارش می دهند.

پس از اینکه هزینه ترخیص وسیله پرداخت شد، وارد کشورهای متقاضی می شود. توجه داشته باشید که صادرات این محصول در بسته بندی بسیار شکیل انجام می گردد زیرا علاوه بر کیفیت کلمپه، نوع بسته بندی آن هم در فروش محصول تاثیر می‌گذارد که معمولاً به صورت بسته بندی های جفتی یا بسته‌بندی‌های کیلویی و کارتونی قرار گرفته که البته فروش فله ای آن پررونق تر است و این موضوع به دلیل قیمت مناسب آن می‌باشد.

بازار پخش کلمپه خوب کرمان

بازار پخش کلمپه خوب کرمان کلمپه ای که در کرمان تولید می‌شود، معمولاً در کارگاههای کوچک خانگی یا کارخانجات صنعتی پخته شده که هر دو نمونه طرفداران زیادی دارد و هر دو نمونه فروش خوبی را به خود اختصاص داده، اما کلمپه محلی به دلیل طعم بهتر و فرآیند پخت خاصی که دارد، بازار و پخش خوبی داشته است؛ از طرفی نمونه های صنعتی هم به دلیل قیمت ارزان تر، فروش بالاتر را به خود اختصاص داده است؛ ولی توجه داشته باشید که کیفیت هر دو نمونه در هر دو روش بسیار بالا است.

در این بازار پخش هر دو نمونه از محصولات مشاهده می‌شود که هر چقدر مواد اولیه آن تازه و با کیفیت تر باشد، متقاضیان بیشتری را به خود اختصاص می دهد و شما می توانید بر اساس بودجه خود نسبت به خرید این محصول به صورت بسته بندی های کوچک یا بزرگ اقدام کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *