کلوچه خرمایی جهرم از انواع شیرینی های محلی استان سیستان و شیراز است که از زمان های گذشته تا به امروز پخت این کلوچه خوشمزه در بین سیستانی ها رواج داشته است. کلوچه فومن، کلوچه خرمایی و کلوچه خانگی از انواع کلوچه هایی هستند که می توانید از آن ها به عنوان عصرانه و یا میان وعده در منزل استفاده کنید. کلوچه خرمایی طعم و عطر بی نظیری دارد و بهتر است که این کلوچه را در منزل تهیه کنید.

قیمت خرید کلوچه خرمایی در جهرم

بررسی اجمالی کلوچه خرمایی تنوری

بررسی اجمالی کلوچه خرمایی تنوری کلوچه خرمایی جهرم نوعی کیک یا شیرینیِ تخت است که همه عاشق آن هستیم. مواد اصلی تشکیل دهنده کلوچه شامل آرد گندم، شکر، روغن و تخم مرغ می شود و معمولا در وسط کلوچه مغز مخصوصی وجود دارد که طعم سنتی دوست داشتنی اصیل را به آن می دهد.

کلوچه از خوراکی های لذیذ و خوش طعمی است که به عنوان تنقلات و میان وعده مورد استفاده قرار می گیرد. کلوچه بافت نرمی دارد و مثل بیسکوییت خشک نیست، با وجود اینکه میزان پخت در انواع کلوچه متفاوت است ولی معمولا کاملا برشته شده است.

یکی از مواد اصلی تشکیل‌دهنده کلوچه خرمایی ( کلیچه ) سوغات خرمشهر خرما می‌باشد که در طی فرآیندی در این محصول قرار می‌گیرد. خرما دارای خواص بسیار زیادی ازجمله خواص درمانی و دارویی چه در طب سنتی و چه در طب جدید مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که در این بخش به گوشه‌ای از آن‌ها اشاره می‌نماییم.

مقدار قابل‌توجهی فیبر غذایی موجود در خرما برای سلامت دستگاه گوارش و تغذیه بسیار مناسب است علاوه بر آن خرما حاوی کاروتنوئیدها یا مواد رنگی است که پیش ساز ویتامین A و آنتی‌اکسیدان محسوب می‌شود و جلوی ضایعات و سرطانی شدن سلول‌ها را می‌گیرد.

خرما در درمان یبوست، اختلالات روده‌ای، مشکلات قلبی و اسهال مفید است و جزو مواد غذایی ملین بشمار می‌آید. به همین دلیل برای افرادی که از یبوست رنج می‌برند مفید اعلام شده است.

سفارش مستقیم کلوچه خرمایی جهرم

سفارش مستقیم کلوچه خرمایی جهرم قیمت عمده کلوچه خرمایی بسیار ارزان خواهد بوده و خرید آن برای شما بسیار مقرون به صرفه است زیرا هزینه ترخیص کاری ندارد. اگر شما هم قصد دارید تا محصولات را با قیمت مناسب در مغازه و فروشگاه خود به فروش برسانید، خرید اینترنتی کلوچه از سایت ما برای شما بهترین انتخاب خواهد بود.

کیک و کلوچه از جمله غذا های سنتی و جزئی از فرهنگ و آداب ما ایرانی ها است که به صورت فوق العاده ای با استقبال مردم خارج از کشور نیز رو به رو شده است. کیفیت بالای محصولات در کنار قیمت خرید عمده کلوچه که بسیار به صرفه رقم می خورد. این موضوع خود انگیزه ای مضاعف برای مشتریان خواهد بود تا با یک خرید درست به سود سرشاری دست یابند و با فروش آن با قیمت معقول و منطقی، رضایت خریداران خود را هم جلب کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *