در ایران در استان کرمان یکی از سوغاتی های پرطرفدارکلمپه برنجی کرمان است.که خرمای استفاده شدن از آن دارای انرژی و کالری است. هم چنین جهت رفع کم خونی و سلامت استخوان ها توصیه شده است.گردو دارای فسفر و ویتامین است که در مواد میانی کلمپه استفاده می شود و مصرف این نوع کلوچه سالم و مقوی به همه پیشنهاد می شود.

شرکت فروش کلمپه برنجی کرمان

مواد لازم برای تهیه مواد میانی کلمپه برنجی

مواد لازم برای تهیه مواد میانی کلمپه برنجی مواد لازم جهت مواد میانی این کلوچه خرما، گردو ، هل و پودر دارچین است. خرما از خود نخلستان های کرمان تهیه می شود و در واقع از تولید به مصرف است. کلمپه برنجی چند مدل مختلف پخته می شود ، ابتدا خرماهای سالم و رسیده را در در آب گرم قرار می دهند تا پوست آن ها جدا شود و سپس هسته خرما جدا می شود. مغز گردوهای تازه و سفید را نیز جدا نموده و کنار می گذارند ، نوبت به دارچین معطر و هل سبز می رسد که به میزان لازم و بسته به میزان آرد برنج از این مواد استفاده می شود.

اینک در مرحله اول بعد از خشک شدن خرما در آسیاب های مجهز ریخته می شوند تا خوب آسیاب شوند و در مرحله دوم گردو و در مرحله سوم نیز چوب دارچین اعلا و در مرحله آخر هم هل سبز آسیاب می شود. سپس همه مواد اولیه آسیاب شده با هم و به میزان لازم با مخلوط شده و ورز داده می شوند تا خمیر نرم و لطیفی بدست آید. این خمیر میانی رنگ تیره ای دارد. خمیر میانی باید در یخچال و در ظرف های در بسته نگه داری شده درضمن احتیاجی به شکر ندارد زیرا خود خرما شیرین می باشد.

ارائه کننده عمده کلمپه برنجی کرمان

ارائه کننده عمده کلمپه برنجی کرمان جهت اینکه این محصول راحت تر و سریع بین مصرف کنندگان در سراسر کشور توزیع شود کارگاه ها و کارخانجات تولید در شهرهای بزرگ و کوچک دارای نمایندگی فروش در مراکز شهرها هستند که البته تامین کلمپه با انواع طعم و مزه از استان کرمان به این نمایندگی ها سپرده شده است تا با راهنمایی دادن به خریداران به صورت حضوری رضایت آنان را جلب نمایند. نمایندگی ها سعی می کنند محصولات جدید و متنوع دیگر را نیز در کنار کلمپه برنجی کرمان معرفی نمایند تا بازار خرید و فروش و رونق اقتصادی در چرخش باشد که البته این خود باعث شده که افرادی که نمی توانند به شهرهای مختلف ایران سفر کنند از طریق همین نمایندگی ها با انواع خوراکی ها و سوغات مختلف آشنا شوند و با ارائه دادن عمده کلمپه برنجی کرمان و ایجاد نمایندگی توانسته اند بازار تولید آشتغال خوبی ایجاد نمایند و افراد زیادی وارد بازار کار بشوند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *