▪︎شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید ریشه نخستین شیرینی‌ها به ایران باستان برمی‌گردد . به همین دلیل است که در کشور ما ایران انواع و اقسام زیادی از شیرینی های مختلف یافت می شود که تاریچه آن به مربوط به گذشته ی کشور ما ست .

▪︎کلمپه شیرینی بسیار خوشمزه است که طرف داران زیادی دارد . این شیرینی سوغات شهر کرمان است ، اما امروزه در اکثر شهر های ایران تولید می شود . ظاهر کلمپه شبیه به کلوچه می باشد . در ادامه مطلب به محتویات کلمپه ، انواع کلمپه و کلمپه آژینه خواهیم پرداخت .

تولید عمده کلمپه برنجی آژینه

با کلمپه برنجی آژینه بیشتر آشنا شوید.

با کلمپه برنجی آژینه بیشتر آشنا شوید. ▪︎برای درست کردن مواد میانی کلمپه :

ابتدا گردوی خرد شده را به خرمای چرخ کرده اضافه می کنند و ورز می دهند . سپس پودر هل و دارچین را به آن اضافه کرده و خوب مخلوط می کنند. کلمپه به‌خاطر وجود خرما و مواد پرخاصیت دیگر، بسیار مقوی بوده و طبع گرمی دارد .

▪︎مواد اصلی کلمپه با مخلوط روغن ، آرد ، ماست ، زرده تخم مرغ ، بکینگ پودر ، زعفران دم کرده تهیه می شود . سپس مواد مخلوط شده را خوب ورز می دهند و داخل یخچال قرار می دهند . بعد از دو ساعت از یخچال بیرون آورده و خمیر را با قالب دایره ای به حالت گرد قالب می زنند . با یک قاشق مواد میانی را روی یک ورقه خمیر گذاشته و ورقه ی دیگری روی آن قرار می دهند . بعد داخل فر گذاشته و بعد بیست دقیقه کلمپه آماده سرو است .

▪︎خوب است بدانید برند های خاصی از این کلمپه وجود دارد که از کیفیت بالایی برخوردار هستند . برند های برتر فروش کلمپه عبارت اند از :

  1. کلمپه سکویا
  2. کلمپه ممتاز
  3. کلمپه آژینه
  4. کلمپه باسکار
  5. کلمپه بامبو طلایی

عرضه کننده بهترین کلمپه برنجی آژینه

عرضه کننده بهترین کلمپه برنجی آژینه ▪︎همان طور که در مطالب بالا به آن اشاره کردیم میزان تولید کلمپه برنجی به حدی رسیده اس که علاوه بر بر طرف سازی نیاز در داخل ، به کشور های همسایه و دیگر کشور های جهان نیز صادر می گردد . مخصوصا در سالیان اخیر این محصول به دلیل استقبال بالا از سوی کشور های عراق و افغانستان به این دو کشور بیش از پیش صادر می شود . این امر شرکت های بزرگ زیادی را به صادرات و‌ پخش کلمپه تشویق کرده است .

▪︎برای خرید سفارشی کلمپه می توانید با مراجعه وب سایت های داخلی مربوطه این محصول را سفارش دهید . هم چنین برای خرید حضوری می توانید از نشانی های درج شده در سایت های اینترنتی از نشانی مراکز فروش این محصول مطلع شوید .

▪︎امید است که مسئولان کشور با رسیدگی به مشکلات صادر کنندگان و بازرگانان کشور به تولید ملی کشور کمک کنند تا بتوانیم به چرخه اقتصاد کشور و اشتغال زایی برای جوانان این مرز و بوم کمک های شایانی کرده باشیم .

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *