کشور ایران یکی از معدود کشور هایی است که در زمینه کلوچه بسیارشهرت دارد.این خوراکی ظاهری شبیه به کلوچه دارد و یکی از خوشمزه ترین میان وعده هایی است، که شما و فرزندانتان می توانید تهیه کنید، کلمپه برنجی است. که بسیار لذید و خوش طعم است. این محصول به دلیل مشهور بودن و داشتن طرفداران زیاد، به خارج از کشور نیز صادر می شود. اگر می خواهید طعم این خوراکی دل چسب را مزه کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

توزیع انبوه کلمپه برنجی صادراتی

کلمپه برنجی چگونه تهیه می شود؟

کلمپه برنجی چگونه تهیه می شود؟ همان طور که گفته شد این خوراکی لذید متعلق به استان کرمان است و از سوغات آن شهر است.کلمپه صادراتی آنقدر لذیذ است که در کشور عراق و افغانستان نیز طرفداران بسیاری را نسبت به خود جذب کرده است و در آن کشور ها فروش و خواستار بالایی دارد.

کلمپه سکویا،آژینه،باسکار،و بامبو طلایی تنوع بالایی که در بسته بندی و طرح آن ها دارد، بسیار مشهور است. می توان گفت یکی از پر طرفدار ترین و مشهور ترین محصولات این شرکت ها کلمپه برنجی است.

در تهیه این کلوچه به جای استفاده از آرد گندم از آرد برنج استفاده می شود. و مواد اصلی تشکیل دهنده آن : گردو،خرما،روغن و آرد گندم می باشد.همچنین برای پخت آن باید از فر استفاده کرد. ابتدا روغن را در ظرفی می ریزند و با آرد کاملا مخلوط می کنند و ورز می دهند.سپس ماست، زعفران دم شده،بکینگ پودر، و زرده تخم مرغ را در ظرف دیگر هم می زنند. سپس تمام اجزای مخلوط شده را با هم ترکیب می کنند و روی آن را می پیچند تا دو ساعت در یخچال می گذارند تا به عمل بیاید. با وردنه و یا دست به قطر نیم سانت پهن می کنند و با طرح دایره برش می زنند. سپس از مواد میانی روی خمیر قرار می دهند . و یک لایه دیگر خمیر می گذارند. سپس سفت می کنند و دور خمیر ها را به هم می چسبانند.در آخر به مدت بیست و یا پانزده دقیقه در فر قرار می دهند تا کاملا پخته شود. پس از پخته شدن روی کلمپه های خود را بپوشانید تا هوا به داخل آن نفوذ نکند و نرم و تازه باقی بماند.

مراکز عرضه کلمپه برنجی صادراتی

مراکز عرضه کلمپه برنجی صادراتی ما پخش کننده کلمپه هستیم. و می توانیم این محصول صادراتی خوشمزه را که میان وعده ای لذیذ است را با خوش طعم ترین حالت ممکن به دست شما برسانیم. این محصول بسیار مفید است و قیمت مناسبی دارد. شما می توانید این میان وعده را جایگزین خوراکی های غیر بهداشتی و مضر کنید. ما در کمترین زمان این کلوچه ها را به دستتان می رسانیم . کافی است یکبار طعم آن را بچشید تا مشتری ثابت ما شوید. تنها هدف ما رضایت و سلامت شما است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *