هر شهری از کشورمان سوغات مخصوص خودش را دارد. نوعی سوغات خوشمزه به نام کلمپه متعلق به شهر کرمان می باشد که اصلی ترین نوع آن، کلمپه با ارد گندم است. شباهت هایی به کلوچه داشته و مقداری مواد خرمایی با لایه ای از خمیر احاطه شده است. به طور کلی کلمپه به دو روش سنتی و صنعتی تولید می شود که امروزه روش صنعتی رونق بیشتری گرفته است؛ چون در بازه ی زمانی کوتاه تر، تعداد بیشتر در طرح و طعم های متنوع تولید می کند.

پخش عمده مرغوب ترین کلمپه با ارد گندم

بهترین نوع کلمپه کرمانی برای صادرات

بهترین نوع کلمپه کرمانی برای صادرات در قدیم زنان به روش سنتی کلمپه می پختند و با استقبال همگان از ابن نوع شیرینی خوشمزه، روش های صنعتی برای درامدزایی از تولید کلمپه به وجود آمدند. روز به روز طرح ها و طعم ها متنوع تر شد و کیفیت تا حدی بالا رفت که این محصول آماده ی صادرات به کشورهای دیگر شد. بدیهی است که کیفیت محصول صادراتی باید بسیار بالا باشد تا به عنوان یک برند ایرانی، رضایت مشتریان خارجی را هم در پی داشته باشد.

امروزه انواع مختلف آن مانند پسته ای، کنجدی، لقمه ای و… در بازار عرضه می گردد. حتی گاهی بجز آرد گندم، با آرد برنج هم تولید می شوند. تمام این مدل ها برای صادرات عالی است فقط کافیست تا از مواد اولیه مرغوب استفاده شده و با روش های مناسب و بهداشتی پخته شوند.‌ علاوه بر این ها، کلمپه ها باید در مدل و قالب های جذابی تولید و در بسته بندی های بسیار مدرن ارائه گردند. البته شایان ذکر است که کلمپه های صادراتی گاهی در بسته بندی دو عددی یا بیشتر (در سایز و وزن های متفاوت) و گاهی به صورت فله ارسال می گردند. دسته ای از آن ها به صورت گرد و دسته ای برشی هستند و بعضی از آن‌ها با کنجد مزین می شوند.

خرما و گردو‌ و آرد گندم مورد استفاده در این شیرینی باعث خواص تقویتی زیاد در این شیرینی شده و آن را به یک خوراکی جذاب برای تمام سنین تبدیل کرده است. کلمپه به حدی مغذی است که می توان آن را یک وعده ی غذایی کامل برشمرد و به اسم میان وعده برای آن بسنده نکرد.

فروشنده کلمپه با ارد گندم

فروشنده کلمپه با ارد گندم ما کلمپه آرد گندم را با کیفیتی بی نظیر به دست مشتریان می رسانیم و مشتریان عزیز ما طعمی را تجربه می کنند که در خاطرشان خواهد ماند. علاوه بر طعم و کیفیت فوق العاده، به دلیل عرضه ی مستقیم، ما بهترین قیمت ها را به شما ارائه می دهیم.

شما می توانید همه روزه از طریق سایت یا تماس، سفارشات خود را در هر حجم دلخواه نزد ما ثبت کنید و مرغوب ترین کلمپه ی کرمانی را تحویل بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *