نمایندگی کلمپه کرمان


نمایندگی پخش کلمپه از طریق این سایت می باشد.برای اطلاع از نمایندگی ها پخش در تهران با مشاور فروش سایت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.
همچنین برای خرید کلمپه کرمان از طریق فروشگاهای سطح شهر می توانید خرید کنید. اما برای خرید با حجم بالا بهتر این است که از طریق نمایندگی اقدام نمایید.

نمایندگی پخش کلمپه کرمان

لازم به ذکر است امروزه اکثر مردم ایران کلمپه کرمان را می شناسند، شاید بتوان گفت حتی خیلی از کشورهای همسایه نیز در مورد این محصول شناخت کافی دارند.
در خیلی از شهرهای ایران نمایندگی محصولات کلمپه هست اما در بعضی شهر ها نمایندگی پخش کلمپه نداریم اگر شما مایل هستید که نمایندگی این محصول را داشته باشید با مشاوران این سایت تماس بگیرید.

نمایندگی پخش کلمپه

پخش کلمپه کرمان در تهران

کلمپه کرمان تقریبا در اکثر شهرهای ایران پخش می شود بخصوص در شهری مثل تهران که از جمعیت خیلی بالایی برخوردار هست این محصول از طریق نمایندگی های پخش کلمپه در تهران می توانید خریداری کنید. لازم به ذکر است اگه در حجم بالا خرید شما هست بهتر این است با مدیر فروش سایت تماس بگیرید تا شماره نمایندگی در تهران را در اختیار شما بگذارد. خریداران با حجم بالا از طریق نمایندگی اقدام نمایند تا بتوانند محصولات کلمپه را با مناسب ترین قیمت دریافت نمایند.

نمایندگی پخش کلمپه

نحوه ارسال کلمپه کرمان

  • از طریق اتوبوس
  • از طریق باربری ها
  • و از طریق خاور یا نیسان و…

اگر تعداد کارتن زیر 400 کارتن باشد از طریق اتوبوس ارسال می گردد.لازم به ذکر است که از کرمان به اکثر شهر های ایران اتوبوس هست. در صورت خرید با حجم بالا شرکت از دفتر های باربری خاور و یا ایسوزو می گیرد و بار شما ارسال می گردد. در فصل تابستان چون هوا گرم است بهتر این است که در حجم کم خریداری نمایید و کلمپه شما از طریق اتوبوس هفتگی ارسال گردد. در صورتیکه در شهر شما اتوبوس مستقیم از کرمان نباشد از طریق اتوبوس های اصفهان ارسال می گردد. در واقع از اصفهان به کل شهر های ایران اتوبوس هست و به صرفه تر برای مشتری می باشد.
لازم به ذکر است برای کم کردن هزینه شرکت سفارشات شما را مستقیم تحویل اتوبوس می دهد و شما مشتریان به محض رسیدن اتوبوس از راننده سفار خود را تحویل می گیرید البته اگر بخواهید از طریق باربری هم ارسال می گردد که هزینه ارسال کمتر می باشد اما با اتوبوس سالم تر و مطمئن تر به مقصد می رسد.

کارتن های کلمپه 5 کیلویی می باشند.

نمایندگی پخش کلمپه

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *