کلمپه از شیرینی ها سنتی و محلی استان کرمان می باشد که نوع فانتزی آن در بازار تهران با نرخ مناسب ارائه می شود و با بسته بندی عالی به متقاضیان عرضه می گردد؛ نرخ کلمپه فانتزی در این بازار بسیار ارزان است و محصول با قیمت تولیدی می تواند به دست خریداران برسد تا آنها نیز بتوانند آن را به مشتریان خود، ارزانتر ارائه نمایند.



نرخ کلمپه فانتزی در بازار تهران

بررسی اجمالی کلمپه درجه 1 صادراتی

بررسی اجمالی کلمپه درجه 1 صادراتی کلمپه شیرینی ساخته شده از خرما و آرد گندم است که از گردو و روغن نیز در آن استفاده شده است و محصولی است که برای ایجاد عطر و بوی بهتر در آن از ادویه هایی مانند هل و حتی میخک نیز استفاده می شود و امروزه به گونه ای ساخته می شود که شکل و ظاهری بسیار زیبا دارد به همین دلیل به صورت کلمپه صادراتی به خارج از کشور ارسال می گردد.

این محصول دارای کیفیت درجه 1 بوده و دلیل آن استفاده از مواد اولیه مرغوب و تازه است که باعث می شود تا کلمپه بسیار خوشمزه باشد و در شکل های مختلف و در بسته بندی مناسب قرار می گیرد و می تواند به بازارهای کشورهای همسایه و دیگر مناطق به عنوان شیرینی ایرانی صادر شود.

این محصول امروزه در مقیاس صنعتی تولید می شود و از دستگاه های مخصوص برای تهیه مناسب خمیر استفاده شده و فرهای با قابلیت تنظیم درجه حرارت به صورت کاملا دقیق، برای پخت آن مورد استفاده قرار می گیرند تا محصول تولید شده یکدست باشد؛ چون این مساله برای بازارهای صادراتی بسیار مهم است.

کلمپه صادراتی دارای رنگ های مختلفی است که با توجه به مواد اضافه شده به آن این رنگ می تواند متفاوت باشد که در بین آنها کلوچه زعفرانی یکی از خوش رنگ ترین آنها است و از محصولات پرطرفدار در بین انواع کلمپه ها می باشد که دارای خواهان زیادی بوده و در بازارهای مختلف، بهتر به فروش می رسد و حتی ارزش غذایی بیشتری دارد.

سفارش خرید کلمپه فانتزی

سفارش خرید کلمپه فانتزی کلمپه فانتزی را می توانید با بهترین نرخ ممکن و در خرید مستقیم از عرضه کننده این محصول خریداری کنید و آن را هم در داخل و هم به عنوان محصول صادراتی به فروش برسانید؛ مراحل ترخیص کالاهایی همچون کلمپه به دلیل این که از دسته مواد خوراکی هستند به سرعت انجام می‌شود و به همین دلیل صادرات این محصول تسهیل شده و ارسال آن به بازارهای مختلف ممکن خواهد داشت.

برای سفارش خرید این محصول جهت صادرات، می توانید از طریق همین سایت نیز اقدام کنید و درخواست خود را مبنی بر مقدار مورد نظر این کلمپه اعلام نمایید تا در اسرع وقت سفارش به صورت کاملا تازه و در بسته بندی مخصوص به دست شما برسد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *