فروش کلمپه

فروش کلمپه


فروش کلمپه برنجی از طریق این سایت آنلاین و در تمام ساعات روز انجام می شود. البته بهترین زمان پاسخگویی از ساعت 9 صبح تا 9 شب می باشد شما مشتریان عزیز برای اطلاعات بیشتر با مشاوران سایت تماس بگیرید.

فروش کلمپه برنجی گردویی

شاید از خود بپرسید که کلمپه برنجی گردویی دیگر چیست؟ با ما همراه باشید تا مواد اولیه این شیرینی را به شما معرفی و نرخ فروش هر کیلو از آن را اعلام نماییم.
برای تولید کلمپه برنجی گردویی بجای آرد گندم از آرد برنج و جهت تزئین از گردو استفاده می کنند. البته دیگر مواد اولیه مانند آب، تخم مرغ، خرما، دارچین، هل یا شیر و … مانند دیگر انواع کلمپه است.
لازم به ذکر است در بعضی موارد گردو را داخل خرما قرار می دهند و بعضی تولیدکنندگان هم از گردو برای تزئین روی کلمپه استفاده می شود که این بسته به سلیقه مشتریان متفاوت می باشد. همچنین در مواردی که گردو داخل خرما قرار بگیرد از پودر پسته و یا نارگیل برای تزئین استفاده می شود.

کلمپه برنجی

قیمت و نرخ کلمپه برنجی

قیمت و نرخ فروش کلمپه برنجی بسته به قیمت هر کیلو آرد مصرفی برنج متفاوت است که اگر از برنج های محلی جهت تولید آرد استفاده شود قیمت ها به مراتب گران تر از آردهای آماده در بازار خواهد بود. لازم به ذکر است که آرد برنج ایرانی از آرد های برنج هندی و یا پاکستانی به مراتب گران تر می باشد که ترجیحا برای تولید این کلمپه خوشمزه ما از آرد برنج ایرانی استفاده می کنیم که باعث می شود کیفیت کلمپه به مراتب بسیار بهتر شود.
گفتنی است که در تولید کلمپه برنجی صد در صد آرد برنج نمی باشد تقریبا 70 درصد آرد برنج و 30 در صد هم از آرد گندم در تولید استفاده می شود. همانطور که می دانید کلمپه برنجی انواع بسیار زیادی دارد که ما در مباحث قبلی به آن پرداخته ایم اما از مهمترین و پر فروش ترین انواع آن :

  • کلمپه برنجی ساده
  • کلمپه برنجی گردویی
  • کلمپه برنجی زعفرانی
  • کلمپه برنجی پسته ای

این نمونه ها از پر فروش ترین انواع کلمپه برنجی می باشند.

کلمپه برنجی

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *