کلمپه نخودی

کلمپه نخودی


پخش شیرینی کلمپه نخودی از طریق این سایت آنلاین انجام می شود.کلمپه از گذشته به روش سنتی توسط زنان کرمانی و با استفاده از روغن محلی و خرمای نخلستان های کرمان و آتش هیزم پخته می شده است، البته هنوز هم در خیلی از کارگاها نوع سنتی کلمپه با دست تولید می شود البته با این تفاوت که در فر پخته می شود.

شیرینی کلمپه نخودی هم یکی از نمونه های کلمپه سنتی کرمان می باشد، که بیشتر با دست درست می شود ولی با این تفاوت که در فرهای اتوماتیک پخته می شود.کلمپه نخودی بسیار خوشمزه و خوش طعم می باشد، که معمولا از لحاظ اندازه از نمونه های دیگر کلمپه کوچکتر می باشد،و بیشتر به شکل گرد یا مربعی کوچک درست می شود که مغز آن خرما است. خرمایی که از ادویه های مخصوص همچون هل، دارچین، قلم فور و …استفاده می شود که طعمی بی نظیر به این کلمپه می دهد. همچنین در تولید این شیرینی بسیار خوشمزه از شیر و تخم مرغ هم استفاده می شود. لازم به ذکر است در بعضی موارد بسته به سفارش مشتریان ادویه جات تغییر می کند.

مرکز پخش کلمپه نخودی

مرکز پخش کلمپه نخودی

مرکز پخش این شیرینی خوشمزه از طریق فروشگاها یا نمایندگان فروش این محصول که در اکثر شهرهای ایران هست انجام می شود. لازم به ذکر است که شما مشتریان محترم می توانید برای خرید این محصول از طریق این سایت هم اقدام نمایید.
گفتنی است از طریق خرید اینترنتی شما می توانید در کوتاه ترین زمان به محصول خود دسترسی پیدا کنید. امروزه فروش اینترنتی کار را برای همه مردم جهان آسان کرده است.
شما می توانید کلپه نخودی را به صورت عمده و یا جزئی خریداری نمایید که معمولا برای فروش عمده از بسته بندی 5 کیلویی استفاده می شود. اما در خرید جزئی از همه نمونه بسته بندی استفاده می شود. به طور مثال بیشتر بسته بندی یک کیلویی مورد استفاده قرار می گیرد.

مرکز پخش شرینی نخودی

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *