مرکز فروش کلمپه برنجی


مرکز فروش انواع کلمپه برنجی سنتی در کرمان در تمامی فروشگا ها انجام می شود اما نکته مهم و حائز اهمیت این هست که کدام مرکز فروش کلمپه برنجی با کیفیت دارد؟

کلمپه برنجی سنتی انواع متفاوتی دارد

  • کلمپه برنجی ساده
  • کلمپه برنجی زعفرانی
  • کلمپه برنجی پسته ای
  • کلمپه برنجی کاکائویی
  • کلمپه برنجی مجلسی

این شیرینی سنتی که از آردی مخصوص که در صد بیشتر آن از آرد برنج ایرانی می باشد و خرما تهیه می شود که ریشه در تاریخ و فرهنگ مردم کرمان دارد و جزء معروف ترین سوغات این شهر است که طرفداران زیادی دارد به خصوص کلمپه برنجی سنتی بیشتر از انواع دیگر کلمپه علاقه مندان زیادی دارد لازم به ذکر است که در تهیه کلمپه برنجی از ادویه جات معطری همچون دارچین استفاده می شود لازم به ذکر است کلمپه یک شیرینی رژیمی محسوب می شود، لازم به ذکر است توصیه می شود که افراد دیابتی از این شیرینی بسیار خوشمزه در رژیم غذایی خود استفاده کنند.

مرکز فروش انواع کلمپه برنجی
مرکز فروش انواع کلمپه برنجی

قیمت کلمپه برنجی سنتی

قیمت کلمپه برنجی سنتی بسته به نوع آن متفاوت می باشد همچنین به کیفیت کلمپه برنجی هم بستگی دارد لازم به ذکر هست که در تولید کلمپه برنجی از شیر استفاده می شود و برای تزئین کلمپه برنجی از مغزیجات مثل پودر پسته و یا کنجد استفاده می شود که همه این موارد روی قیمت این محصول تاثیر گذار هست.

قیمت کلمپه برنجی سنتی
قیمت کلمپه برنجی سنتی

فروش کلمپه برنجی سنتی

فروش کلمپه برنجی سنتی هم از طریق اینترنت و هم به طریق سنتی انجام می شود که امروزه بیشتر فروش به صورت اینترنتی هست علاقه مندان به خرید این شیرینی می توانند از طریق این سایت دسترسی آسان و سریع به این محصول داشته باشند.

فروش کلمپه برنجی
فروش کلمپه برنجی

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *