کلوچه خرمایی

کلوچه خرمایی


در ایام عید نوروز کدام مرکز و فروشگاه های خرید جهت تهیه و خرید کلمپه سکویا مناسب تر خواهند بود؟
افزایش میزان فروش و گرفتن سفارشات ویژه در ایام عید نوروز و فطر باعث گسترش میزان تولید بهترین نوع کلمپه در استان کرمان می شود.
شرکتی مانند کلمپه سکویا که بزرگترین تولید کننده انواع کلمپه صنعتی در این استان است جهت تامین نیاز مشتریان نوروزی و مسافران علاوه بر افزایش حجم تولید، تعداد نمایندگان پخش خود را نیز در سطح شهر و برخی دیگر استان ها افزایش می دهد.
بنابراین در این ایام می توانید به صورت مستقیم و از طریق مرکز خرید سکویا یا نمایندگان آنها انواع کلمپه را خریداری کنید.

مرکز خرید کلمپه سکویا

خرید کلمپه سکویا

برای خریداری کلمپه سکویا شما می توانید با مدیر فروش این شرکت تماس حاصل نمایید و محصولات این شرکت را با کمترین قیمت و در سریع ترین زمان مستقیم از درب شرکت تهیه نمایید و یا اینکه به هر کجا که بخواهید ارسال خواهد شد.

کلپه سکویا عید نوروز

لازم به ذکر است فروش شیرینی کلمپه در ایام عید نوروز چند برابر می شود به همین دلیل از مشتریان گرامی خواهش مندیم از اوایل اسفند ماه حتما سفارشات شون رو بفرستن که ما بتوانیم جوابگوی مشتری ها باشیم. لازم به ذکر است بعد از واریز سفارشات ثبت سیستم می شود و در لیست نوبت قرار می گیرند، از مشتریان گرامی خواهش مندیم کمی صبور باشند و قبل از اتمام بار سقارشات شون رو بفرستند. البته این مساله فقط شامل اسفند ماه نیست در همه فصول سال پیش از اتمام بار سفارشات ارسال گرد و برای اینکه سفارشات ثبت سیستم شود اگر همه مبلغ پول را نمی توانند واریز کنند بهتر این است یک مبلغ بیانه واریز کنند که اسم شان در سیستم ثبت ودر لیست نوبت قرار بگیرند و بعد از اینکه سارش آماده شد ما به مشتری اطلاع می دهیم که مابقی حساب را تسویه نمایند و سپس بارشان ارسال می گردد.

طریقه ارسال سفارشات

بسته به حجم سفارشات طریقه ارسال متقاوت می باشد اگه حجم سفارشات بالا باشد معمولا با خاور ارسال می گردد که بارهای خاوری باید بالای 500 کارتن باشد همانطور که می دانید بسته بندی فله کلمپه سکویا به صورت کارتن های 5 کیلویی می باشد و اگر حجم سفارشات کم باشد معمولا از طریق اتوبوس به سراسر کشور ارسال می شود.
لازم به دکر است که اکثر شهرهای ایران از کرمان اتوبوس هست و شهرهایی که از کرمان اتوبوس ندارد معمولا سفارشات از طریق اتوبوس های اصفهان ارسال می گردد، همانطور که مستحضر هستید از اصفهان به سراسر شهرهای ایران اتوبوس دارد.

کلمپه سکویا

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *