کلمپه یکی از سوغاتی های اصیل و قدیمی شهر کرمان می باشد که هر توریست داخلی با سفر به این شهر جزء طرفداران همیشگی کلمپه کرمان خواهد شد.

کلیپی که از شیرینی های طبیعی می باشد که از مواد مغذی همچون شیر تخم مرغ و خرما تولید می‌شود و مراکز پخش کلمپه ممتاز کرمان این محصولات را به صورت تازه در بسته بندی های جزئی و کلی به فروش می رسانند.

مراکز پخش کلمپه ممتاز کرمان

مراحل تولید کلمپه درجه یک کرمان

مراحل تولید کلمپه درجه یک کرمان

  1. مهمترین ویژگی در تهیه کلمپه درجه یک استفاده از مواد با کیفیت می باشد برای تهیه این محصول ابتدا باید مواد مورد نیاز که شامل آرد تخم مرغ وانیل شیر کمی ماست روغن مقداری شکر و همچنین خرما و انواع مواد طعم دهنده طبیعی مانند هل و زعفران را تهیه نمایید.
  2. در ابتدا روغن تخم مرغ و شیر را با یکدیگر مخلوط نموده و پس از مخلوط بودن به خوبی با هم زد زده می‌شود تا تخم مرغ به خوبی کف نماید.
  3. در ادامه کار مقدار کمی شکر به کلمپه اضافه می شود ولی شیرینی اصلی این کلمپه از خرما می باشد از این رو افراد دیابتی و افراد دچار اضافه وزن نیز می تواند به راحتی از محصول ساده کنند.
  4. در ادامه آرد به همراه هل وانیل و مواد طعم دهنده دیگر به دلخواه خودتان به مایع تخم مرغ اضافه میکنیم اضافه نمودن آرد باید به میزانی باشد که به خوبی کلمپه از حالت مایع بودن خود خارج شود و پس از صفت شدن شروع به ورز دادن کلمپه می نمایید.
  5. خمیر اولیه کلمه را در پلاستیک در بسته عربین تا به خوبی و از بیاید در بسیاری از مراکز آشپزان از مایع خمیر به جای پیکن پودر برای پف نمودن کلمپه استفاده می کنند.
  6. در ظرفی جداگانه خمیر وسطی کلمپ را که شامل خرما گردو کشمش و انواع مواد مغذی دلخواه می باشد را تهیه می‌کنیم و باید به خوبی این مواد را مخلوط نمایید بهتر است با استفاده از همزن تمامی قسمت های مایع به خوبی یک دست بشود.
  7. پس از گذشت دوساعت خمیر ما نیز آماده است و آن را پهن نموده و قالب زنی می کنیم و مقداری از خرما به همراه گردو را در قسمت وسط ای خمینی قرار می‌دهیم و می پیچیم پس از آماده شدن کنم و آن را به مدت ۴۰ الی ۵۰ دقیقه درون فر های مخصوص قرار می‌دهیم.

بازار توزیع کلمپه ممتاز کرمان

بازار توزیع کلمپه ممتاز کرمان استفاده از انواع شیرینی‌ها در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد و شما می توانید در میان وعده‌ها و یا حتی در صبحانه از کلمپه دلیل داشتن انواع مواد مغذی همچون آرد تخم مرغ شیر خرما استفاده کنید که یکی از بهترین و مقوی ترین شیرینی های تولید شده ایرانی می باشد.

پیشرفت این تغییر و تحولات بسیار زیادی را در سراسر دنیا ایجاد نموده به طوری که امروزه بازار توزیع کند و ممتاز کرمان به صورت اینترنتی در تمامی کشورها صورت می‌گیرد و هر کس می‌تواند متناسب با نیاز خود این محصول را سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرد‌.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *