قطاب از جمله شیرینی های خوشمزه و پرطرفدار می باشد که با عطری دل انگیز توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می کند. این میان وعده ساده و بی نظیر، در انواع مختلفی تولید می گردد که نوع عسلی این محصول، از تقاضای فروش بالایی برخوردار است. در همین راستا، مراکز خرید قطاب عسلی، این محصول باکیفیت را با قیمت استثنایی و مقرون به صرفه در اختیار خریداران محترم قرار می دهند.

مراکز خرید قطاب عسلی با قیمت استثنایی

مختصری درباره قطاب گردویی

مختصری درباره قطاب گردویی همان طور که می دانید، قطاب انواع مختلفی دارد. یکی از قطاب های پرطرفدار، قطاب گردویی می باشد که این محصول با وجود گردو، بسیار مقوی و مغذی می باشد. معمولا در وسط این نوع قطاب شکر، دارچین و گردو به صورت میکس شده، استفاده می شود. البته می توان به جای شکر، از پودر قند نیز در وسط قطاب گردویی استفاده کرد. بعضی از تولیدکنندگان، برای این که مواد میانی قطاب کاملا به هم بچسبند، مقدار خیلی کمی گلاب نیز به این مواد اضافه می کنند.

مواد میانی قطاب، داخل یک پوشش خمیری قرار می گیرند. برای درست کردن این پوشش، روغن، شکر، ماست، بکینگ پودر، هل و آرد به کار گرفته می شود که بعد از مخلوط کردن این مواد با یکدیگر و تهیه خمیر، حدود یک ساعت به آن استراحت می دهند و بعد خمیر را به تکه های کوچک تقسیم می کنند و بعد با وردنه این تکه ها را صاف می کنند. مواد میانی طوری در قسمت وسط خمیر گذاشته می شود که هنگام سرخ کردن قطاب، مواد به بیرون ریخته نشود.

بعد از سرخ کردن قطاب، آن ها را داخل پودر قند می غلتانند و با پودر گردو یا نارگیل تزیین می کنند. البته نکته ای که باید مد نظر قرار دهیم این است که می توانیم به جای ماست از شیر برای تهیه قطاب استفاده کنیم و به جای روغن از کره استفاده نماییم.

سفارش مستقیم قطاب عسلی به قیمت عمده

سفارش مستقیم قطاب عسلی به قیمت عمده در جهت بهره مندی شما عزیزان، از قیمت مقرون به صرفه قطاب عسلی، امکان سفارش این محصول به صورت مستقیم فراهم آمده است. البته شما عزیزان برای برخورداری از قیمت مناسب تر، می توانید این محصول را به صورت اینترنتی نیز سفارش دهید.

خرید اینترنتی، این مزیت را برای شما به همراه دارد که ضمن مشاهده آنلاین انواع قطاب و ارتباط با کارشناسان فروش این محصول، می توانید به راحتی و بدون صرف وقت از سراسر کشور با اطمینان خاطر این قطاب های سنتی و خوشمزه را سفارش دهید و از مزایای خرید اینترنتی بهره مند شوید. لازم به ذکر است. قیمت انواع قطاب، با توجه به کیفیت و نوع مواد به کار رفته در قطاب، با یکدیگر متفاوت می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *