کلمپه برنجی گردویی

کلمپه برنجی گردویی


کلمپه برنجی گردویی در بازار با قیمت مختلف به فروش می رسد که نرخ هر کیلو با توجه به کاربرد برخی مواد اولیه و کیفیت آن متفاوت است.

کلمپه برنجی گردویی

درست است، در ترکیبت کلمپه گردویی نه تنها ازگردو استفاده شده بلکه برخی مواد دیگر مانند زعفران، هل، تخم مرغ، شکر، کره محلی یا روغن نیز به کار برده می شود.
بنابراین قیمت هر کیلو از انواع کلمپه گردویی بسته به کاربرد و حجم دیگر مواد اولیه تولیدی کاملاً متفاوت است و نباید توقع داشته باشید که قیمت های فروش این شیرینی یکسان باشد. لازم به ذکر است که این کلمپه هم به صورت سنتی و هم صنعتی تولید می شود که قیمت این محصول در نوع سنتی بالاتر می باشد زیرا مواد به کار رفته در تولید این شیرینی بسیار خوشمزه از مواد ارگانیک و با کیفیت بالا می باشد.
به طور مثال در تولید کلمپه برنجی گردویی سنتی از کره و یا روغن حیوانی استفاده می شود و آرد برنج به کار رفته در این شیرینی از نوع برنج ایرانی می باشد اما در تولید نوع صنعتی از روغن های جامد مثل روغن لادن استفاده می شود.

کلمپه برنجی گردویی

قیمت کلمپه برنجی گردویی

همانطور که در مطالب بالا هم به آن پرداختیم قیمت به نوع مواد به کار رفته در تولیداین محصول را دارد. اما در حال حاضر به دلیل افزایش قیمت های مواد اولیه و ثابت نبودن قیمت ها تولید این شیرینی در نوع صنعتی آن بیشتر می باشد. زیرا قیمت در نوع صنعتی کمتر می باشد و به دلیل پایین بودن درآمد اکثریت مردم نوع صنعتی در حال حاضر از فروش بیشتری برخوردار می باشد.

کلمپه برنجی گردویی

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *