قیمت کلمپه

کلمپه


قیمت کلمپه برنجی بسته به کیفیت مواد اولیه ای که در تولید آن استفاده شده است متفاوت می باشد.آیا با انواع کلمپه سنتی در کرمان آشنایی دارید؟ آیا می دانید برای خرید و فروش کلمپه در تهران به کجا مراجعه کنید؟

آنچه در اینجا میخوانید!

فروش کلمپه برنجی

کلمپه یکی از شیرینی های سنتی کرمان به شمار می رود که در طعم ها و کیفیت های مختلف تولید می گردد. برای مثال کلمپه برنجی یکی از انواع پرطرفدار و خوش طعم ای ن محصول است که خصوصا در تهران طرفداران بسیاری دارد. کلمپه برنجی با استفاده از آرد برنج، خرما، شیر و ادویه های مخصوص تهیه می گردد. مراکز فروش انواع کلمپه در سراسر ایران آماده ارائه خدمات و محصولات خود با مناسب ترین قیمت به بازار می باشند. نمایندگی فروش کلمپه های برنجی در تهران نیز این محصول را در بسته بندی های متنوع و با قیمت عمده به مشتریان عرضه می نماید. برای اطلاع از قیمت فروش بهترین کلمپه کرمان و نحوه سفارش آن می توانید با مسئول فروش محصولات ارتباط برقرار نمایید.

کلمپه برنجی 

قیمت کلمپه برنجی

همانطور که می دانید قیمت کلمپه برنجی بسته به کیفیت و موادی که در آن استفاده شده متفاوت می باشد. همچنین کلمپه برنجی هم به صورت سنتی و هم صنعتی تولید می شود که قیمت این محصول در نوع سنتی بالاتر از صنعتی می باشد زیرا که کیفیت مواد در نوع سنتی بالاتر می باشد. یک موضوع مهم که باید بدانید این است که در تولیدی های متفاوت از آرد های برنج متفاوت هم استفاده می شود اما شرکت ما از آرد برنج ایرانی استفاده می نماید زیرا طعم بهتری به کلمپه می دهد و همچنین نسبت آرد برنج به آرد گندم در تولیدذ کلمپه برنجی متفاوت است که بهترین آن نسبت 70 به 30 می باشد که 70 در صد از آرد برنج استفاده می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *