کلمپه صادراتی


کلمپه صادراتی با قیمت بسیار مناسب و با بهترین کیفیت از درب کارخانه مستقیم به خیلی از کشورهای همسایه ارسال می گردد. برای اطلاعات بیشتر از قیمت ها و نحوه ارسال با مشاوران فروش سایت تماس بگیرید.

قیمت عمده کلمپه

قیمت عمده کلمپه همانطور که در مباحث قبل نیز به آن پرداخته ایم مناسب تر از قیمت خرده فروشی آن می باشد و همیشه قیمت برای نمایندگان فروش کلمپه کمتر بوده است، همچنین از بابت هزینه ارسال هم برای کسانی که عمده خریداری می کنند مناسب تر می باشد. گفتنی است برای نمایندگان فروش کلمپه همیشه تخفیفات ویژه ای شرکت در نظر می گیرد.

کلمپه صادراتی

کلمپه صادراتی درجه یک

کارخانه تولید کلمپه در کرمان سالانه بیش از سه هزار تن انواع کلمپه، کیک و کلوچه خرمایی را به کشور های همسایه همچون عراق و افغانستان صادر کرده است. و این محصولات با کیفیت بسیار خوب و با مناسب ترین قیمت از درب کارخانه ارسال گردیده است.
لازم به ذکر است همه محصولات صادراتی دارای تاریخ میلادی و سیب سلامت می باشند همچنین محصولات صادراتی برای قشنگ تر شدن بسته بندی وکیوم می شوند. همانطور که می دانید کارتن های کلمپه اکثرا 5 کیلویی می باشند، البته در وزن های نیم و یک کیلویی هم بسته بندی می شود البته بنا به سلیقه مشتریان از هر نوع بسته بندی که بخواهند ارسال می شود.
در حال حاضر به دلیل ویروس کرونا همه انواع کلمپه بسته بندی به صورت جفتی در کارتن های فله قرار می گیرد. تا خیال مشتریان از بابت مصرف راحت باشد.

کلمپه صادراتی

نحوه ارسال کلمپه

در صورت خریداری حدود 800 کارتن معمولا از طریق خاور ارسال می گردد. اگر حجم خرید بیشتر باشد مثلا در حدود 2400 کارتن، که این تعداد با تریلی ارسال می گردد.
بسته به خرید مشتریان ماشین مورد نظر را از باربری ها گرفته و عازم مرز می کنیم که کارهای مربوط به صادرات را خود مشتری ها انجام می دهند. به طور مثال سفارشات کشور عراق از مرز مریوان ارسال می گردد که همه امور مربوط به صادرات قبل از ارسال خود مشتری انجام می دهد و سپس سفارشات ارسال می گردد.

کلمپه صادراتی

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *