کلمپه اصفهان در حال حاضر يكي از بهترين و با كيفيت ترين كلمپه ها و كلوچه هاي خرمايي موجود در بازار مي باشد كه هم از لحاظ قيمت، هم كيفيت از سطح بالايي برخوردار مي باشد. محصولات ما كاملا به صورت ارگانيك و با مواد اوليه ناب و محلی كه به صورت مستقيم از رفسنجان ارسال مي شود توليد مي گردد. قيمت كلمپه اصفهان به دليل حجم فروش بالا نسبت به محصولات مشابه پايين بوده و مورد استقبال زيادي قرار دارد.

قیمت خرید کلمپه درجه 1 در بازار اصفهان

نحوه صادرات کلمپه خرمایی از ایران

نحوه صادرات کلمپه خرمایی از ایران كلمپه اصفهان، يكي از مرغوب ترين خوراكي هاي صادراتي ايران مي باشد كه مورد استقبال و پسند كشورهاي زيادي قرار گرفته است كه به دليل استفاده از مواد پر خاصيت و مقوي طرفداران زيادي پيدا كرده است.

یکی از مهم ترین نکات در صادرات و فروش كلمپه اصفهان و كلوچه خرمايي استفاده از آرد و كره محلي و در نهايت بسته بندی مناسب محصولات می باشد. بسته بندی نقش بسزایی در بازاریابی، فروش و مهمتر از همه در نحوه ی صادرات کالا دارد. در بسته بندی های صادراتی باید ابتدا راجع به کشوری که به آن صادرات انجام خواهد شد، مطالعه کرد تا با رعایت نوع فرهنگ، قدرت خرید و نوع مزاج مردم آن کشور، مطابق با آن ویژگی ها بسته بندی ها طراحی شود.

نوع بسته بندی ها باید جذابیت و زیبایی خاصی داشته باشد تا باعث جلب توجه و جذب مشتری شود. مورد دیگری که باید در بسته بندی توجه کرد، ایمنی و بهداشت محصول می باشد که با رعایت بسته بندی، این امر میسر می شود. كلمپه اصفهان توانسته با به دست آوردن بازار صادرات شيريني تاثير بسزايي در صادرات و در نهايت اقتصاد ايران داشته باشد.

كلمپه اصفهان، بيشتر به كشور هاي همسايه كه طبع غذايي مشابه كشورمان دارند ارسال مي شود. كشورهاي همسايه كلمپه اصفهان را در ليست شيريني هاي هوس انگيز خود قرار داده اند. شركت ما با توليد محصول عالي توانسته است با اعتماد سازي در صادرات محصولات، بسياري از مشكلاتي كه در صادرات وجود دارد را حل كند و مشكلات اداري زيادي را كه سر راه صادرات ايجاد مي شود را مرتفع سازد.

پخش عمده مرغوب ترین کلمپه در اصفهان

پخش عمده مرغوب ترین کلمپه در اصفهان محصولات شركت ما به دليل مرغوبيت و كيفيت بالا كه به خاطر استفاده از مواد اوليه طبيعي و محلي مي باشد، از حجم بالاي سفارش بهره مي برد. به همين دليل سفارش هاي ما بيشتر به صورت عمده مي باشد. از اين رو، براي سهولت كار و فروش بيشتر، شركت ما در راستاي تحقق مشتري مداري، با ايجاد نمايندگي ها و مراكز فروش بيشتر در سطح شهر، امكان دسترسي آسان به محصولات را فراهم آورده است.

كلمپه اصفهان و كلوچه هاي خرمايي اين شركت با استفاده از دستگاه هاي اتوماتيك و كادر مجرب در اختيار مصرف كنندگان قرار مي گيرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *