کلمپه خرمایی یکی از شیرینی های مخصوص کرمان می باشد که قدمتی دیرینه دارد، این محصول این روزها علاوه بر کرمان در دیگر شهرهای کشور نیز پخته می‌شود، به طوری که طی سال های اخیر به کشورهای دیگر نیز صادر می شود. کلمپه از لحاظ ظاهری کلوچه بوده و در میان آن از خرمای و برخی طعم دهنده ها استفاده می شود. شما می توانید برای اطلاعات قیمت کلمپه خرمایی بسته بندی شده صادراتی به آدرس سایت ما مراجعه کرده و پس از تماس با کارشناسان مجرب ما از نرخ دقیق آن مطلع شوید.

قیمت جدید کلمپه خرمایی بسته بندی صادراتی

مشخصات کلمپه خرمایی بسته بندی

مشخصات کلمپه خرمایی بسته بندی کلمپه خرمایی یکی از سوغاتی های معروف کرمان بوده و همان طور که از اسمش پیداست یکی از مهمترین مواد تشکیل دهنده آن خرما می باشد و تقریباً همه ما نسبت به خواص و فواید خرما آشنایی داریم و می دانیم وجود آن در هر ماده خوراکی می تواند نتایج مثبت و اعجاب آوری را در پیش داشته باشد.

این محصول در گذشته یکی از شیرینی جات معروف بوده است که به دلیل سالم بودن و مقوی و مغذی بودن مورد استقبال مشتریان بسیاری واقع شده است. از مشخصات ظاهری کلمپه خرمایی می توان به این مساله اشاره کرد که به شکل گرد بوده و در وسط آن خرمای چرخ شده قرار گرفته است و طعمی فوق العاده لذیذ دارد و به دلیل این که درصد شیرینی آن بسیار پایین بوده برای افراد مسن و دیابتی نیز قابل استفاده می باشد، البته نباید گفت که نباید در مصرف آن افراط کنند.

شیرینی کلمپه کاملا طبیعی بوده و در آن از هیچ گونه مواد شیرین کننده مصنوعی استفاده نشده است از این رو شما می توانید این محصول را جایگزین برخی از خوراکی های پرکالری و مضر کرده و در میان وعده کودکان خود از آن استفاده کنید.

فروشندگان کلمپه خرمایی بسته بندی

فروشندگان کلمپه خرمایی بسته بندی فروشندگان کلمپه خرمایی محصولات خود را در بسته بندی های شکیل و کاملا بهداشتی به صورت اینترنتی و آنلاین ارائه می دهند مشتریان می‌توانند بدون اتلاف وقت و قیمتی مناسب این محصول را به طور مستقیم از تولید کنندگان آنها خریداری نمایند.

 فروش کلمپه خرمایی مرغوب در سایت معتبر ما صورت می گیرد و مشتریان می توانند با مراجعه به آدرس سایت سفارشات خود را ثبت کرده تا وهمکاران ما در اسرع وقت این شیرینی تازه و با کیفیت را برای شما ارسال کنند.

همچنین فروش این محصول در فروشگاه های معتبر سراسر کشور و برخی قنادی ها امکان پذیر می باشد و مشتریان می توانند با مراجعه به برخی شعبات فعال در شهر خود این محصول را با کیفیت بالا قیمتی و به صرفه به صورت حضوری خریداری کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *