فروش کلمپه

فروش کلمپه


برای تولید کلمپه نارگیلی سکه ای از طعم دهنده یا پودر نارگیل استفاده می شود که همین امر بر قیمت فروش هر کیلو از آنها تاثیر مستقیم دارد.
کلمپه نارگیلی نمونه جدید از این شیرینی سنتی و سوغات کرمان است که معمولاً برای طعم دار کردن آن از طعم دهنده یا اسانس نارگیل استفاده می شود.
البته برخی از شرکت ها از پودر نارگیل و تنها برای تزئین کلمپه استفاده می کنند که در این صورت قیمت فروش هر کیلو از این شیرینی ها ارزان تر خواهد بود.

کلمپه نارگیلی سکه ای

فروش کلمپه نارگیلی

فروش کلمپه نارگیلی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از طریق این سایت انجام می شود. شما می توانید در اسرع وقت محصول خود را از درب کارخانه دریافت نمایید و با کمترین هزینه کلمپه نارگیلی به سرتاسر ایران از طریق اتوبوس ویا اگر در حجم بالا خریداری کنید از طریق خاور ارسال می گردد.
کلمپه نارگیلی در بسته بندی های متنوع و در طعم های متفاوت تولید می شود. لازم به ذکر است بسته بندی ها برای فروش عمده به صورت کارتن ها 5 کیلویی می باشد. البته در بسته بندی های جفتی و نیم و یا یک کیلویی بنا به سلیقه مشتریان نیز بسته بندی می شود.

طریقه پخت کلوچه خرمایی
کلمپه نارگیلی سکه ای

انواع کلمپه نارگیلی

  • کلمپه نارگیلی گرد
  • کلمپه نارگیلی مربعی
  • کلمپه نارگیلی دارچینی
  • کلمپه نارگیلی هلی
  • کلمپه نارگیلی سکه ای
  • و…

گفتنی است که کلمپه نارگیلی سکه ای از پر فروش ترین انواع کلمپه نارگیلی می باشد زیرا این کلمپه چون اندازه کوچکی دارد در کارتن های 5 کیلویی تعداد بیشتری گذاشته می شود در واقع از لحاظ تعداد در هر کارتن حدود 120 عدد گذاشته می شود و این موضوع برای خریدارنی همچون سوپری ها و یا لبنیاتی ها به صرفه تر می باشد.

نکته حائز اهمیت در تولید این کلمپه این است که این محصول در طعم های متفاوتی نیز تولید می شود.

کلمپه نارگیلی سکه ای

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *