فروش ویژه کلمپه

فروش ویژه کلمپه کرمان از امروز آغاز شد و تا پایان ماه مبارک رمضان این تخفیف می باشد شما مشتریان عزیز می توانید از این تخفیف ویژه استفاده نمایید.
در این سایت شما می توانید انواع متفاوت کلمپه را با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بسیار بالا خریداری نمایید.

انواع کلمپه کرمان

  • کلمپه برشی درشت
  • کلمپه دورنگ
  • کلمپه گرد
  • کلمپه برشی ریز
  • کلمپه مسقطی
  • کلمپه کنجدی
  • و….

همانطور که می دانید کلمپه کرمان تنوع بسیار زیادی دارد و در انواع متفاوتی تولید می شود هم به صورت فله و هم به صورت بسته بندی تولید و به بازار فروش عرضه می گردد. لازم به ذکر است که کلمپه کرمان به دو صورت سنتی و صنعتی تولید می شود که بیشتر فروش این محصول بر روی کلمپه صنعتی می باشد همانطور که می دانید در تولید کلمپه صنعتی حجم تولید بسیار زیادتر از نوع سنتی می باشد و به دلیل قیمت مناسبتر آن نسبت به انواع سنتی از فروش بالاتری برخوردار می باشد همچنین گفتنی است که این شیرینی بسیار خوشمزه و مقوی در حال حاضر به بازار های جهانی نیز صادر می شود و به کشور های همسایه همچون عراق، افغانستان و…صادر شده است.

فروش ویژه کلمپه

تخفیف ویژه کلمپه کرمان مخصوص مناطق سیل زده

شرکت کلمپه کرمان در نظر دارد برای کمک به مردم مناطق سیل زده تخفیف بسیار خوبی بدهد و این تخفیف تا پایان ماه مبارک رمضان می باشد. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی که در این سایت می باشد.

فروش ویژه کلمپه

قیمت کلمپه

برای اطلاع از قیمت با مدیریت این سایت تماس حاصل نمایید متاسفانه به دلیل متغیر بودن قیمتها نمی توانیم قیمت ها را در سایت درج کنیم، لاتزم به ذکر است که در سال 97 به دلیل بالا رفتن قیمتهای مواد اولیه و تغییر روزانه قیمتها متاسفانه نمی توان قیمت ثابتی اعلام کنیم و قیمتها به روز می باشد، برای اطلاعات بیشتر با راه های ارتباطی درج در این سایت ارتباط یگیرید.

فروش ویژه کلمپه

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *