انواع کلمپه اصیل کرمانی


فروش عمده انواع کلمپه از طریق این سایت انجام می شود. برای اطلاعات بیشتر از قیمت ها و نحوه ارسال با مدیر فروش سایت تماس بگیرید.

فروش عمده کلمپه اصیل کرمانی

همانطور که می دانید فروش عمده همیشه بهتر از فروش جزئی می باشد. و قیمت در خرید عمده مناسب تر از خرید جزئی هست. لازم به ذکر است که خرید با حجم بالا از طریق خاور یا ماشین های ده تنی ارسال می گردد. برای خرید با حجم بالا با کارشناسان این سایت تماس بگرید.

انواع کلمپه اصیل کرمانی

انواع کلمپه اصیل کرمانی

  1. کلمپه سنتی
  2. کلمپه صنعتی

البته هر کدام از این کلمپه ها خود دارای انواع بسیار زیادی می باشند.

کلمپه اصیل کرمانی به دو صورت سنتی و صنعتی تولید و وارد عرصه بازار می گردد، همانطور که می دانید تولید کلمپه به صورت صنعتی از طریق دستگاهای بسیار مجهز و بسیار پیشرفته ای صورت می گیرد و در حجم خیلی زیادی تولید و به سراسر ایران ارسال می گردد.
در واقع کلمپه سنتی جوابگوی خواسته های مشتریان نبود و شرکت ما بر این شد با تهیه دستگاهای خیلی پیشرفته بتوانیم این شیرینی خوشمزه را در حجم بالا تولید کنیم و در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم.

انواع کلمپه اصیل کرمانی

انواع بسته بندی های کلمپه اصیل

کلمپه اصیل کرمانی هم به صورت فله و هم به صورت بسته بندی های نیم، یک و سه کیلویی تهیه می شود. همچنین در حال حاضر به دلیل شیوع بیماری کرونا بیشتر فروش به صورت بسته بندی می باشد. لازم به ذکر است که همه محصولات به صورت بسته بندی های جفتی با سلفون های شفاف در کارتن های 5 کیلویی می باشند. بسته به سلیقه مشتریان محترم تنوع هم در انواع محصولات و هم در انواع بسته بندی در نظر گرفته شده است. رضایت مشتریان هدف اصلی شرکت کلمپه اصیل کرمانی می باشد.

انواع کلمپه اصیل کرمانی

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *