کلمپه زعفرانی تازه و با کیفیت توسط فروشگاه بهترین کلمپه زعفرانی به بازار عرضه می شود. مصرف این شیرینی به عنوان یک میان وعده عالی و مقوی بسیار محبوب می باشد. فروش این محصول در بازار از رونق زیادی برخوردار می باشد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت اینترنتی حاضر این محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه نمایید.

فروشگاه بهترین کلمپه زعفرانی عمده

کلمپه زعفرانی چه مواد مغذی دارد؟

کلمپه زعفرانی چه مواد مغذی دارد؟ کلمپه زعفرانی یکی از شیرینی ها و سوغات سنتی و اصیل شهر کرمان می باشد. کلمپه در زمان قدیم به دست زنان با تنور آتشی و روغن محلی و خرمایی نخلستان ها تهیه می شده ولی امروزه این شیرینی را در شیرینی پزی ها در داخل فر تولید می کنند.

اما همان طعم خوش را دارد و از محبوبیت بالایی برخوردار است امروزه کلمپه را در قالب ها و شکل های مختلف تولید می کنند که دارای ظاهری بسیار شکیل و زیبا می باشد. کلمپه دارای انواع مختلفی مانند: گردویی، کنجدی، پسته ای ، لقمه ای، خرمایی و… می باشد.

کلمپه از مواد اولیه ی سالم مانند: روغن جامد، آرد، شکر، زعفران و… تهیه می شود همچنین برای مواد میانی کلمپه از مغز گردوی خرد شده، خرمایی چرخ شده، ادویه کلمپه( دارچین، هل سبز، میخک، زیره و… ) استفاده می شود.

خرما در کلمپه سرشار از مواد معدنی می باشد که برای سلامتی بسیار مفید می باشد. خرما سرشار از پتاسیم است که از بروز بیماری های قلبی جلو گیری می کند و همچنین به خاطر فیبر موجود در خرما برای دستگاه گوارش مفید می باشد.

زیره در کلمپه سرشار از ویتامین A، آهن، ویتامین C می‌باشد که برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است همچنین گردو در این شیرینی دارای چربی سالم و سرشار از منیزیم و فیبر می باشد و برای تقویت حافظه و جلوگیری از آلزایمر مفید است.

زعفران موجود در کلمپه باعث شادابی و نشاط می شود این شیرینی خوشمزه را با عطر خوش زعفران دل انگیز تر می کند. این شیرینی یک میان وعده مقوی و سالم برای کودکان مدرسه ای می باشد. این شیرینی را می‌توان در وعده صبحانه با یک لیوان شیر گرم میل کرد و از خوردن آن لذت برد.

فروشنده کلی کلمپه زعفرانی عمده

فروشنده کلی کلمپه زعفرانی عمده کلمپه از شیرینی های خوشمزه است که دارای طعم بی نظیر و عطر خوش و دلپذیر و رنگ دلنشین می باشد. فروش کلمپه بسیار پر رونق می باشد و از طرفداران زیادی در داخل و خارج از کشور برخوردار می باشد.

ما این محصول را به کشور های دیگر از جمله: عراق و افغانستان نیز صادر می کنیم. شما می توانید برای تهیه ی این محصول به برند های معتبری از جمله: سکویا، ممتاز، آژینه، باسکار و بامبو طلایی مراجعه کنید.

جهت تهیه ی کلمپه عمده، با کیفیت می توانید به سایت اینترنتی ما مراجعه کنید و این محصول را با کیفیت عالی و قیمت مناسب در کوتاه ترین زمان تهیه نمایید و قبل از خرید قیمت آن را جویا شوید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *