کلمپه نارگیلی

کلمپه نارگیلی


کلمپه نارگیلی سکه ای در اکثر شرکت های تولید کننده کلمپه تولید می شود و از طریق این سایت وارد بازار فروش می گردد. برای عمده فروشی و خرید ارزان انواع کلمپه به ویژه نمونه سکه ای با طعم های نارگیلی و گردویی چه راهکاری مناسب است؟

عمده فروشی کلمپه نارگیلی

مراجعه به شرکت های پخش انواع شیرینی محلی استان کرمان، مراجعه مستقیم به مراکز تهیه و پخت کلمپه سنتی یا سنتی و در نهایت خرید و سفارش اینترنتی روش هایی برای تهیه انواع کلمپه نارگیلی، پسته ای، گردویی و … است.
از سوی دیگر می توانید طرح و قالب های مورد نظر خود را به ویژه جهت صادرات این شیرینی سفارش دهید که ما مدل های خورشیدی، چهارگوش و سکه ای را پیشنهاد می کنیم. همانطور که می دانید در خرید عمده کلمپه قیمت مناسب تر می باشد و شما می توانید کلمپه را با قیمت مناسب تری به دست مشتریان برسانید.

کلمپه نارگیلی سکه ای

انواع کلمپه نارگیلی

  • کلمپه نارگیلی سکه ای
  • کلمپه نارگیلی شکلاتی
  • کلمپه نارگیلی کنجدی
  • کلمپه نارگیلی گردویبی
  • کلمپه نارگیلی زعفرانی
  • کلمپه نارگیلی پسته ای
  • و…

لازم به ذکر است که در تولید کلمپه مسقطی در مغزی کلمپه به جای خرما از مسقطی استفاده می شود همانطور که می دانید در فصل گرما تمایل به خوردن کلمپه خرمایی کمتر می باشد و بیشتر فروش روی محصولات کلمپه مسقطی می باشد. در فصل سرما کلمپه خرمایی بازار بهتری دارد اما در فصل گرما کلپه مسقطی از فروش بسیار بالایی برخوردار است.

کلمپه نارگیلی سکه ای

گفتنی است است که مسقطی از نشاسته، دارچین، هل و گلاب تهیه می شود برای تهیه این کلمپه خوشمزه و خوش طعم ابتدا باید مسقطی آن را تهیه نمود و بعد از سرد شدن آنرا به داخل دستگاه می ریزیم. باید توجه داشته باشیم مسقطی آماده شده باید کاملا سرد باشد. و  سپس داخل دستگاه ریخته شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *