کلمپه کرمان یکی از شیرینی های محلی استان کرمان است که با استفاده از مواد درجه یک تولید می شود. صادرکنندگان کلمپه مرغوب کرمان این محصول را با کیفیت های متفاوت مانند کاکائویی، زعفرانی، ساده و غیره با بهترین کیفیت ممکن به سایر کشورها مانند عراق، پاکستان، کشورهای اروپایی و کشورهای خاورمیانه صادر می کنند. این صادر کنندگان صادرات محصولات خود را معمولاً در بسته بندی‌های کامل مقاوم انجام می دهند.

صادر کنندگان کلمپه درجه یک کرمان

کلمپه یکی از شیرینی های سنتی کرمان

کلمپه یکی از شیرینی های سنتی کرمان کلمپه یکی از شیرینی های مخصوص به استان کرمان است که امروزه در سایر شهرها نیز پخت آن انجام می شود و شکلی تقریباً شبیه کلوچه دارد. برای تولید کلمپه مخلوط خرمای چرخ شده و دارچین را با یکدیگر مخلوط نموده و در داخل کلمپه قرار می دهند، در بعضی از موارد برای مغز کلمپه از گردو نیز استفاده می شود.

یکی از مزایای استفاده از کلمپه این است که این محصول به دلیل دارا بودن مغزی خوب از طبع گرمی برخوردار است و به همین دلیل خوردن آن برای سلامت بدن بسیار مفید می باشد و معمولاً در وعده صبحانه و یا میان وعده ها از این محصول خوشمزه استفاده می شود. خوردن کلمپه همراه با چای برای یک عصرانه دلچسب بهترین گزینه است.

در ابتدا کلمپه تنها به روش ساده تهیه می شد، اما امروزه طعم های مختلفی از آن مانند طعم زعفرانی نیز به بازار عرضه شده است. کلمپه زعفرانی نه تنها طعم عالی دارد، بلکه طبع آن گرم تر نیز هست و استفاده از آن بعد از غذاهای سرد باعث پیشگیری از بیماری های متفاوت مانند روماتیسم می شود.

این شیرینی خوشمزه کرمانی علاوه بر دارا بودن طعم عالی شکل ظاهری بسیار زیبایی نیز دارد و به همین دلیل می توان از آن در مجالس و مهمانی ها بهره برد.

مراکز توزیع کلمپه کرمان

مراکز توزیع کلمپه کرمان مراکز توزیع کلمپه کرمان این محصول را با کیفیت بسیار بالا به تمامی نقاط ایران ارسال می کنند‌. به طور کلی درست است که کلمپه امروزه در بسیاری از شهرهای یافت می شود، اما شکل اصیل آن که برای استان کرمان است همواره دارای طعم و مزه بهتری است و مشتریان بیشتری را به خود اختصاص می دهد، به همین دلیل بازار پخش کلمپه معمولاً از استان کرمان بسیار رایج است.

امروزه مراکز توزیع کلمپه سنتی کرمان این محصول را با کیفیت بسیار بالا به روش های حضوری و غیرحضوری در اختیار مشتریان قرار می‌دهند، به همین دلیل به دلیل شرایط فعلی بیماری کرونا می توان با استفاده از روش های غیر حضوری نیز محصول مورد نظر را خریداری نمود. سایت ما به عنوان یکی از مراکز توزیع می تواند محصول مورد نظر شما را با کیفیت بسیار بالا را در اختیارتان قرار دهد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *