کلمپه نان برنجی نوعی شیرینی سنتی مخصوص استان کرمان است که امروزه دربسیاری از شهر های ایران زمین نیز پخته می‌شود. کلمپه ظاهر بسیارشبیه به کلوچه سیستان است با این تفاوت که داخل آن دارای مخلوطی از خرما و گردویی چرخ شده همراه با پودر هل و طعم‌ دهنده‌های دیگر مثل میخک (قلم فور) قرار می‌دهند. آرد گندم، خرما، روغن و گردو از مواد اصلی آن هستند. برای تزیین کلمپه معمولاً از پودر یا کنجد یا پسته خرد شده استفاده می‌شود.

صادر کننده بهترین کلمپه نان برنجی در ایران

معرفی بهترین نوع کلمپه خرمایی برای صادرات

معرفی بهترین نوع کلمپه خرمایی برای صادرات کلمپه خرمایی رژیمی جزء محصولات غذایی است که به عنوان غذای نیمروز یا کمکی به منظور تامین و تولید بخشی از انرژی روزانه، کاربرد دارد. با توجه به ارزش غذایی بالای کلمپه خرمایی و با توجه به این که از نظر کالری، تولید کننده قسمت بیشتری از انرژی روزانه می تواند باشد و با توجه به مصرف بسیار بالای آن در بین مناطق های متفاوت و منحصر بودن این محصول می توان آن را به یک از بهترین خوراکی از گروه های سنتی می باشد می توان جایگاه بسیار خوبی برای مصرف آن در نظر گرفت.

همان طور که گفته شد مصرف بیش از حد شیرینی بخصوص نوع شیرینی تر که باعث بروز بیماری می شود در نتیجه اگر میل داشتن به مصرف شیرینی دارید باید از نان برنجی که نسبت به بقیه شیرینی های موجود در بازار ضرر های بسیار کمتری دارد استفاده کنید چون که نان برنجی ابعاد کوچکی داشته و جزو شیرینی های خشک حساب می شود، از طرفی مواد جانبی مانند: مربا، خامه و یا ژله های بسیار مضرر در آن به کار نرفته و به این دلیل می توان توصیه ای برای مصرف این نوع شیرینی ها را توجیه کند.

بهترین نوع کلمپه خرمایی برای صادرات باید علي رغم اینکه باید کیفیت مناسب و لذیذ و خوشمزه ای داشته باشد باید در بسته بندی ان هم بسیار دقت کرد که می توان این نوع شیرینی را با این خصوصیات در شهرهایی همچون کرمان و همدان پیدا کرد.

عرضه بی واسطه کلمپه نان برنجی

عرضه بی واسطه کلمپه نان برنجی امروزه مرکز پخش کلمپه نان برنجی و خرمایی خانگی و تولیدی در مغازه ها فله ای این محصول معروف را به روش های متفاوت و به صورت جزئی و یا به صورت عمده به مشتریان عرضه می‌کند و با توجه به ،طعم و مزه بسیار عالی و لذیذ و کم هزینه بودن در برابر سایر شیرینی ها و قیمت مناسب آن استقبال خوبی از خرید این شیرینی صورت می گیرد. یکی از معتبرترین مراکز پخش کلمپه باکیفیتی عالی و خوشمزه و قیمتی ایده آل همین سایت می باشد. با تماس با کارشناسان واحد فروش می‌توانید اطلاعات بیشتری در خصوص نحوه ارسال و قیمت محصول به‌ دست آورید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *