کلمپه خانگی کرمان با کیفیت عالی، کاملا ارگانیک و طبیعی، درجه یک توسط صادر کننده اصلی این محصول جهت فروش مستقیم موجود می باشد. این نوع شیرینی به دلیل دارا بودن خرما و روغن حیوانی بسیار مقوی و انرژی زا می باشد. غنی از ویتامین بوده و میزان فراوانی کلسیم و آهن دارد. جهت تغذیه کودکان و مادران باردار گزینه بسیار مناسبی می باشد. این نوع شیرینی بسیار پر فروش بوده و طرفداران خاص خود را دارد.

صادر کننده بهترین کلمپه خانگی کرمان

همه چیز درباره کلمپه خرمایی کرمان

همه چیز درباره کلمپه خرمایی کرمان کلمپه خانگی خرمایی از مواد اولیه ای همچون تخم مرغ، آرد گندم، شیر، خرما، وانیل، پودر قند یا پودر شکر، زعفران ، زنجبیل و روغن جامد یا روغن حیوانی تهیه می گردد. این نوع شیرینی بسیار خوشمزه بوده و به دلیل داشتن خرما و زنجبیل طبعی گرم دارد. زعفران موجود در این شیرینی سبب افزایش خلق و خو و روحیه می گردد. اگر در پخت این محصول از روغن حیوانی استفاده گردد میزان انرژی ان چند برابر خواهد شد.

از خواص گسترده این ماده مغذی می توان به انرژی بالا و فوق العاده ان اشاره نمود. برای افرادی که در طول روز جنب و جوش زیادی دارند و بخاطر فعالیت زیاد دچار خستگی می شوند مصرف این شیرینی پر کالری توصیه می شود. مادران شیرده و باردار نیز می توانند روزانه از این ماده مغذی در برنامه غذایی خود استفاده کنند.

شیرینی کلمپه دارای مقادیر فراوان آهن و مس می باشد. جهت پیشگیری از کم خونی و افزایش قدرت حافظه مناسب ترین انتخاب می باشد. همچنین دارای خاصیت آنتی ویروسی و انتی باکتریال به دلیل وجود زنجبیل می باشد. فعالیت باکتری های مهاجم را در بدن مختل می نماید.

بازار توزیع کلمپه خانگی کرمان

بازار توزیع کلمپه خانگی کرمان بازار توزیع کلمپه خانگی لقمه ای در کرمان بسیار پر رونق می باشد. این نوع شیرینی بسیار مغذی بوده و فواید زیادی جهت حفظ سلامت بدن و تقویت سیستم درونی بدن دارا می باشد. این ماده غذایی خانگی از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه تهیه می گردد. بسیار خوش طعم بوده و یک ماده مغذی سالم و پر انرژی می باشد.

قیمت خرید این محصول خانگی بسیار مناسب بوده و تخفیف های بسیار خوبی را به همراه دارد. دارای بسته بندی بسیار عالی می باشد و ماندگاری بالایی برخوردار است. این نوع شیرینی بسیار نرم است و خوردن آن برای افراد سالمند بسیار راحت می باشد.

می توانید این شیرینی باکیفیت و عالی را به صورت مستقیم از تولید کنندگان اصلی خریداری نمایید. خرید از سراسر کشور امکان پذیر می باشد. این محصول دارای مجوز تولید و سایر شاخص های تجاری است. نحوه ی صادرات این محصول نیز همانند محصولات دیگر کاملا نظارت شده می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *