کلمپه بیجاری کرمان از جمله سوغاتی های استان کرمان می باشد که مشتریان زیادی را‌ به خود جذب کرده است. این نوع شیرینی در استان هایی همچون یزد نیز به فراوانی یافت می شود. از این‌رو این دو استان از مراکز خرید کلمپه بیجاری به صورت عمده و به قیمت کارخانه به‌ شمار می روند.

کلمپه به دلیل اینکه نوعی شیرینی خشک محسوب می شود برای‌ صادر کردن بهترین گزینه است. زیرا تمامی محصول بدون دور ریزی یا هزینه‌ ی اضافه‌ برای نگهداری آن تا مقصد، به دست مشتری می رسد.

کلمپه سنتی کرمان و یزد سرشار از Hنتی اکسیدان و اسیدهای چرب‌ غیر اشباع می باشند که نه تنها برای سلامتی مفید است، بلکه باعث‌ تقویت قوای جنسی و به عنوان یک انرژی زای‌ طبیعی می باشد.

صادر کننده بهترین کلمپه بیجاری کرمان

عوامل موثر بر قیمت کلمپه سنتی کرمان

عوامل موثر بر قیمت کلمپه سنتی کرمان خانگی‌ بودن‌ محصول‌ یا‌ تولید آن به روش کارخانه ای از جمله مواردی است که بر روی قیمت تاثیر می گذارد. از عوامل موثر بر قیمت این محصول می توان اشاره به‌ مواد و طعم دهنده های به کار رفته در آن همانند میزان گردو، هل، پسته، کنجد و نمود.

همچنین استفاده از زعفران در فرآیند تولید آن و حتی نوع زعفران و درجه اصالت زعفران و یا سفارش عمده ی‌ این محصول و یا حتی نحوه ی‌ بسته بندی ان یا فله ای بودن آن نیز بر قیمت تاثیر بسزایی دارد. میزان‌ موادی که داخل کلمپه قرار می گیرد یا به‌ عبارتی درجه ی مغز کلمپه قیمت ان را تعیین می کند.

از طرفی هرچه از تاریخ تولید کلمپه بگذرد می تواند قیمت آن را تحت تاثیر قرار دهد و جهت جلوگیری از‌ تخریب‌ بافت کلمپه آن را با قیمت مناسب‌ تری به فروش برسانند.

سفارش کلی کلمپه بیجاری کرمان

سفارش کلی کلمپه بیجاری کرمان کارخانه های زیادی در کرمان مشغول به‌ تولید و توزیع کلمپه می باشند که به صورت عمده به خریداران قابل عرضه می باشد. همانطور که پیشتر گفتیم این‌ شیرینی در سایر کشور ها طرفداران خود را دارد. سایت ها و درگاه های پرداخت جهت خرید راحت تر ایرانیان و خارجیان فراهم گردیده است. زیرا با صرفه‌ جویی در هزینه‌ ها و همچنین دارای تخفیف‌ بیشتر نسبت‌ به بازار فروش می باشد.

امکان سفارش در حجم بالا فراهم است و از‌طریق نمایندگی ها‌نیز ممکن است. در نمایندگی ها مشاورانی حضور دارند که به شما مشاوره رایگان جهت خرید ارائه‌ می دهند. اما با پیشرفت در سیستم و فنآوری‌ استفاده از سایت های معتبر و فروشگاه آنلاین جهت خرید بهترین‌ گزینه می باشد. زیرا سفارش شما در هر ساعت از شبانه روز‌ قابل ثبت و بررسی می باشد و پس از ثبت کالای شما در سایت، مراحل بسته بندی و سپس مراحل ترخیص کالای شما از سر گفته می شود و همچنین باعث‌ صرفه‌ جویی‌ در زمان و در نتیجه باعث‌سرعت بخشیدن‌ به کار شما می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *