شرکت پخش کلمپه زعفرانی کرمانی:این شیرینی مخصوص شهر کرمان می باشد واز شهرت خاصی حتی در شهر های دیگر برخوردار است،از مواد اصلی این شیرینی می توان به زعفران،گردو،خرما و …. می باشد شرکت های پخش این کلوچه خوشمزه و بی نظیر جز کشور ایران به کشور های دیگر از جمله عراق و افغانستان نیز صادرات دارند.

شرکت پخش کلمپه زعفرانی کرمانی

فوت و فن پخت شیرینی کلمپه کرمانی خوشمزه

فوت و فن پخت شیرینی کلمپه کرمانی خوشمزه فوت و فن پخت شیرینی کلمپه کرمانی خوشمزه:

ابتدا برای درست کردن کلمپه باید مواد لازم آن را تهیه کنیم که به شرح زیر می باشد:

آرد،کره،زرده تخم مرغ،شکر، شیر،هل،وانیل، بیکینگ پودر، گردو،خرما، زنجیل، دارچین،زعفران،پسته و کنجد.

در مرحله اول ابتدا باید:ابتدا باید قبل شروع به کار فر را روشن کرده و آن را روی درجه 160تنظیم کنید تا فر گرم شود.

مرحله دوم: آرد را باید چند بار الک کنیم تا یک دست شود سپس کره را به آن اضافه کرده و خوب هم میزنیم تا یک دست شود سپس زرده تخم‌مرغ ،زعفران،هل،شیر و بعد از آن وانیل و بیکینگ پودر را ریخته و خوب هم میزنیم تا مواد خوب با یک دیگر ترکیب شود.

مرحله سوم:وقتی مواد خوب ترکیب شد به شکل یک خمیر در میاید آن را روی یک سطح صاف ریخته و به آن آرد بپاشید سپس درون یک کیسه فریزر گذاشته و اجازه دهید چند ساعت استراحت کند.

مرحله چهارم: در این مرحله پوست خرما ها رو جاده کرده و آن را با داروین،میخک،گردو،زنجبیل کاملا میکس کنید سپس آن را روی خمیری که استراحت داده بوده باید بریزید ابتدا خمیر را با وردنه صاف کنید و سپس خرما های میکس شده را روی آن ریخته و باید آن را قالب بزنید. قالب بزنی را می توانید به هر روش دلخواه و روشی که بلد هستید و باب سلیقه خودتان انجام دهید.

مرحله آخر روی کلمپه ها را تزیین کنید و سپس به مدت 20دقیقه آن را درون فری که از قبل آماده کردید قرار دهید و اجازه دهید این کلمپه خوشمزه آماده شوند.

نکته مهم در فوت و فن پخت شیرینی کلمپه کرمانی خوشمزه:نباید پس از پخته شدن کلمپه ها رنگ ها تغییری کند اینطوری کلمپه های خوشمزه تری داریم،بهتر از از میکس کردن مواد با دستگاه خودداری شود بهتر از آن ها با دست خرد شوند تا زیر زبون بتوان مواد را تشخیص داد،برای نگهداری این کلوچه های خوشمزه آن را در داخل ظرف درب دار و در درون یخچال نگهداری کنید.

توزیع کننده عمده کلمپه زعفرانی کرمانی

توزیع کننده عمده کلمپه زعفرانی کرمانی توزیع کننده عمده کلمپه کرمانی:این توزیع کننده ها با مارک ها و برند های سکویا،ممتاز ،آژینه،باسکار و بامبوطلایی کار می کنند و کلمپه کرمانی را با این برند ها در داخل و خارج از ایران توزیع و صادر می کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *