کلمپه یک نوعی از شیرینی یا کلوچه است که بسیار لذیذ و خوشمزه می باشد. کلمپه در اصل یکی از شیرینی های سنتی و می‌توان گفت سوغات شهر کرمان است. مواد معدنی کلمپه شامل آرد گندم، زعفران، خرما، دارچین و گردو است که به دلیل طعم و عطر دل نشین طرفداران بسیاری دارد.

شرکت فروش کلمپه افتخار دارد با تولید و عرضه کلمپه زعفرانی عمده‌ی خوش طعم لحظات دلنشینی را برای شما عزیزان ایجاد کند.

شرکت فروش کلمپه زعفرانی عمده

کلمپه زعفرانی چه مواد معدنی دارد؟

کلمپه زعفرانی چه مواد معدنی دارد؟ کلمپه یک شیرینی یا کلوچه ی مغز دار می باشد که از اصیل ترین شیرینی های ایران و سوغات شهر کرمان است که سرشار از مواد مغذی و معدنی است و امروزه به شکل های مختلف پخته می شود. به دلیل وجود آرد گندم، دارچین، خرما، گردو و سایر مغزیجات درون آن از ارزش غذایی بالایی برخوردار است.

تمامی مواد غذایی به کار رفته در این محصول گرمیجات می باشد و دارای طبع گرم هستند که به همین دلیل سرشار از فایده و انرژی است و با خیال راحت می‌توان آن را مصرف کرد و هر آنچه که بدن ما برای تأمین قوای خود نیاز دارد را تامین کرد. تمامی مواد اولیه برای پخت این محصول دارای خواص بی شمار اعم از ارزش غذایی بالا، مواد معدنی، آهن، فیبر، کلسیم، پتاسیم و… می‌باشند.

وجود آرد سبوس دار به عنوان کربوهیدرات در این محصول ارزش غذایی آن را صد چندان کرده و به مصرف کنندگان اطمینان کامل برای مصرف آن می‌دهد. وجود هر و زعفران و سایر مواد مغذی به ارزش غذایی این محصول افزوده است. کلمپه را می‌توان به عنوان یک میان وعده و عصرانه ی دلچسب همراه با یک چای میل نمود و لحظات خوشی را کنار عزیزانمان به یادگار گذاشت.

طعم و عطر به یاد ماندنی و دل نشین هل و زعفران موجود در این محصول، مصرف کننده را شیفته ی خود می‌کند به طوری که با چشیدن طعم آن به مشتری دائمی تبدیل خواهند گشت.

خرید مستقیم کلمپه زعفرانی عمده

خرید مستقیم کلمپه زعفرانی عمده شرکت بازرگانی کرمان کلمپه مفتخر است تا با تولید این محصول خوش طعم با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در خدمت شما عزیزان باشد. تا با تهیه این محصول و سرو آن در دورهمی های خود اوقاتی به یاد ماندنی داشته باشید.

برای خرید مستقیم کلمپه زعفرانی به صورت عمده می توانید با گروه بازرگانی کرمان کلمپه در ارتباط باشید و از خرید خود راضی و مطمئن باشید. این اطمینان را به شما عزیزان می‌دهیم که با فروش محصولات گروه کرمان کلمپه به درآمد عالی خواهید رسید زیرا ما بهترین کیفیت را در اختیار شما خواهیم گذاشت تا با جلب رضایت مشتری فروش شما صدچندان شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *