کلمپه

کلمپه


شرکت کلمپه ممتاز بزرگترین تولید کننده انواع کلمپه محلی و سنتی کرمان در این استان است که به معرفی محصولات آن خواهیم پرداخت. کلمپه ممتاز انواع متنوعی کلمپه در طعم های متنوع دارد که در اینجا به پاره ای از موارد آن خواهیم پرداخت:  کلمپه خرمایی، گردویی، دارچینی، شکری، شکلاتی و زنجبیلی با انواع مغزیجات از جمله محصولات شرکت تولیدی کلمپه ممتاز در استان کرمان است.
برای خرید محصولات این تولید کننده بزرگ کلمپه کرمانی می توانید با نمایندگان فروش آن در سایر استان ها یا سایت های تخصصی اینترنتی ارتباط داشته باشید.

کلمپه ممتاز کرمان

انواع کلمپه ممتاز

  • کلمپه ساده گرد
  • کلمپه ساده مربعی
  • کلمپه کنجدی
  • کلمپه کنجدی گردویی
  • کلمپه پیچ
  • و…

شرکت کلمپه ممتاز در تلاش است با بالا بردن کیفیت محصولات خود و تنوع زیاد در محصولات نظر مشتریان خود را جلب نماید و رضایت مشتریان در اولویت کار این شرکت می باشد.
لازم به ذکر است که کلمپه کنجدی ممتاز یکی از محصولات بسیار پر فروش این شرکت می باشد، همانطور که می دانید کنجد یک ماده بسیار مغذی می باشد که خاصیت بسیار بالایی دارد که در تهیه کلمپه کنجدی استفاده می شود.

کلمپه ممتاز کرمان

خواص کنجد

کنجد یکی از گیاهان بسیار پر خواصی می باشد که هم از دانه و هم از روغن آن استفاده می شود.
یکی از ویژگی های برتر آن می توان به این مورد اشاره کرد که از ایجاد چین و چروک بر روی پوست جلوگیری می کند. در واقع روغن موجود در دانه های کنجد از آسیب اشعه ماوراء بنفش پیشگیری می کند. همچنین به دلیل روی موچود در کنجد در تولید کلاژن پوست کمک شایانی می کند. کلاژن نیز موجب ایجاد الاستیسیته و ترمیم بافت های آسیب دیده می شود، با مصرف منظم روغن کنجد از سرطان پوست پیش گیری کنید.

مصرف کنجد برای سلامتی استخوان ها بسیار مفید می باشد، همچنین به دلیل وجود روی در دانه های کنجد چگالی مواد معدنی استخوان ها را افزایش می دهد.

استفاده از روغن کنجد در پیش گیری از دیابت تاثیر به سزایی دارد به طوری که روغن کنجد می تواند گلوکز پلاسما را که در دیابت خیلی حساس است بهبود ببخشد.

کلمپه ممتاز کرمان

تولید کننده کلمپه ممتاز

شرکت تولید کننده ممتاز در شهر کرمان می باشد و محصولات این شرکت به سراسر ایران ارسال می گردد لازم به ذکر است اگر مایل به همکاری با این شرکت هستید با مشاورین این سایت تماس حاصل نمایید تا اطلاعات مورد نظر خود را دریافت نمایید.
برای اطلاع از لیست قیمت می توانید با مدیر فروش شرکت ارتباط بگیرید تا لیست قیمت را به روز تهیه نمایید. هماهطور که می دانید قیمت مواد اولیه ثابت نیست و نمی شود یک قیمت ثابت را در سایت گذاشته شود.

کلمپه ممتاز کرمان

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *