کلمپه زعفرانی درجه 1 نوعی شیرینی خشک و مخصوص است که بسیار مقوی است و به عنوان میان وعده همراه با چای میل میشود. این شیرینی یک شیرینی محلی است که مخصوص استان کرمان است و از سوغات های سنتی و معروف این استان به شمار میرود. کلمپه انواع مختلفی دارد از جمله؛ کلمپه ساده،کلمپه زعفرانی ،کلمپه زعفرانی گردویی و آرد برنجی. این شیرینی سنتی بسیار مقوی و پرخاصیت است. کلمپه برای افرادی که طب سنتی را دنبال میکنند به عنوان یک خوراکی با طبع گرم محسوب میشود.

تولید عمده کلمپه زعفرانی درجه 1

بررسی کیفیت کلمپه زعفرانی درجه 1

بررسی کیفیت کلمپه زعفرانی درجه 1

کلمپه محصولی سنتی و بسیار مقوی در استان کرمان است این محصول سنتی برخی موارد نیز به صورت صنعتی تهیه میشوند. کلمپه سرشار از مواد معدنی موجود در خرمایی است که در آن بکار رفته است. زعفران نیز از مواد اصلی کلمپه زعفرانی است که بسیار پر فایده و مقوی است. علاوه بر این زعفران به کلمپه عطر و طعم خاص و ویژه میبخشد.

مواد وسط کلمپه معمولا خرمای پوست کنده ، طعم دهنده هایی همانند هل ، انجیر و گردو می‌باشد. که البته تازگی و کیفیت مواد اولیه بر روی کیفیت کلمپه تولید شده بی تاثیر نیست و رابطه مستقیمی بین کیفیت مواد اولیه و کیفیت کلمپه تولیدی برقرار است.

کلمپه مرغوب کلمپه ای است که از مواد اولیه با کیفیت تهیه شود همچنین چه در موارد تهیه سنتی و چه صنعتی آن پیرو پختی اصولی و درست باشد و مهم تر آنکه از زمان عرضه تا رسیدن به بازار هدف کمترین زمان را طی کند تا تازه تر به دست مصرف کننده برسد. گرچه این شیرینی پر تقاضا را به دلیل خشک بودن میتوان مدت طولانی نگه داشت .

در زمان گذشته کلمپه زعفرانی را تنها به صورت سنتی تهیه می‌کردند اما امروزه آن را به شکل صنعتی و بسیار زیاد و حتی برای صادرات به سایر کشورها تهیه میکنند و این بدلیل محبوبیت و خوش طعم بودن آن است که در سراسر جهان متقاضیان را به سمت خود کشانده است.

انواع کلمپه زعفرانی؛

  • گرد ساده
  • برشی ساده
  • کنجدی
  • گردویی
  • خرفه ای
  • شکلاتی
  • دارچین
  • پسته ای

و انواع مختلف دیگر که بنابر سلیقه مشتری تهیه میشود.

پخش کننده بهترین کلمپه زعفرانی درجه 1

پخش کننده بهترین کلمپه زعفرانی درجه 1

عرضه کننده کلمپه امروزه تنها شیرینی پزهای سنتی نیستند بلکه با رونق تهیه عمده آن توسط کارخانجات و به شکل صنعتی بازارهای فروش این محصول به صورت سنتی و صنعتی ،مجازی و حقیقی ، فروش های خرد و عمده در جریان است و رونق گرفته.

البته کلمپه های زعفرانی صنعتی بدلیل مناسب تر و پایین تر بودن قیمتشان از رقبای سنتی پیشی گرفتند. در این میان کلمپه های زعفرانی صنعتی نسبت به سایر انواع کلمپه خواستار و متقاضیان بیشتری دارد.

فروش این کلمپه خوشمزه از درب کارخانه از طریق سایت های فروش امکان پذیر است همچنین سیستم توزیع بافروش این محصول به فروشندگان متعهد اقدام به فروش این محصول مقوی و پر خاصیت و پر متقاضی مینماید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *