برای تهیه کلمپه درجه 1 باید روش تهیه و مواد لازم اصلی را دانست تا با بهترین مواد اولیه کلمپه اعلا را به بازار هدف ارائه کرد.کلمپه یک شیرینی محلی بسیار خوشمزه مخصوص استان کرمان است که در حال حاضر در سایر شهرها نیز پخته میشود. کلمپه ظاهری شبیه به کلوچه دارد اما در درون آن خرمای له شده و چرخ شده به همراه هل و میخک وجود دارد. از مواد تشکیل دهنده اشلی کلمپه خرما،آرد گندم و گردو است.

توزیع مستقیم کلمپه درجه 1

راهنمای خرید کلمپه درجه 1

راهنمای خرید کلمپه درجه 1

در تهیه کلمپه آرد را باروغن مخلوط کرده و خمیر را کنار میگذارند پس از آن ماست و بکینگ پودر را مخلوط کرده و با زرده تخم مرغ و زعفران دم کرده اضافه میکنند و به خمیر آماده شده اضافه میکنند . بعد مواد حاصله را در نایلون گذاشته و در داخل یخچال قرار میدهند و پس از چند ساعت استراحت با ضخامت نیم سانت با وردنه آن را باز میکنند و خمیرها را با قالب های دایره ای شکل قالب زده و میبرند .

برای هر شیرینی به دو عدد خمیر گرد احتیاج داریم.

برای داخل خمیر خرماها را پوست کنده و با قاشق له میکنند و به آن دارچین و پودرهل و گردو اضافه میکنند .

از این مخلوط در بین دو تکه خمیرگذارده و با قالب بزرگ نان برنجی روی آن را به اصطلاح مهر میزنن یعنی آن را فشار داده و به صورت یک شیرینی با شکل زیبا در میاورند.

کلمپه آماده است و با تغریبا بیست دقیقه قرار گرفتن در دمای فر کار تمام است.

حال که با روش تهیه کلمپه تا حدی آشنا شدیم میتوان با توجه به طرز تهیه فهمید که کیفیت کلمپه تا حد زیادی وابسته به مواد مرغوب و اصلی اولیه یعنی همان آرد و خرما است چرا که بهترین محصول از دل بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه بدست می آید.

البته نحوه تهیه و شرکت های تهیه و همچنین توزیع کلمپه نیز بسیار مهم اند چون مواد اولیه مرغوب به دست افردد نابلد ممکن است محصولات جالبی را ارائه نکنند و یا با طولانی شدن پروسه توزیع و نگهداری بیش از حد محصول تولید شده و ماندگی بیش از حد تمام زحمات بخش های دیگر با توزیع نامناسب و بی موقع برباد رود.

بنابراین در تهیه یک کلپه و یا محصولات این چنینی سه نکته بسیار مهم حائز اهمیت است

از جمله:

  • مواد اولیه مرغوب
  • روش پخت درست توسط افراد کاربلد
  • توزیع مناسب و به موقع به بازار هدف

شرکت فروش کلمپه درجه 1

شرکت فروش کلمپه درجه 1

خرید کلمپه برای افراد عادی جامعه کاری راحت و بی دغدغه است زیرا میتوانند در هر مغازه معتبر ارائه محصول به صورت حضوری و یا در فروشگاه های مجازی به صورت آنلاین سفارش داده و محصولات را تهیه کنند.

در مورد بازاریان و اشخاصی که کلپه را به صورت عمده تهیه میکنند نیز کار سخت و راهی ناهموار در پیش رو نیست چرا که از درب کارخانه به راحتی میتوان با قیمت بسیار مناسب آن را تهیه نمود.

کلمپه صادراتی هم با قیمت بسیار مناسب از درب کارخانه به کشورهای همسایه مانند عراق و افغانستان ارسال میگردد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *