اگر نام ایران را کشور شیرینی ها بنامیم اشتباه نکرده ایم. چرا که در هر نقطه ای از کشور ما انواع شیرینی ها و دسر های مختلف پخته می شوند. یکی از این شیرینی ها را می توان کلمپه نام برد که مربوط به استان کرمان می باشد. در حال حاضر تولید انواع کلمپه سکویا بسته بندی در سطح گسترده ای انجام می گیرد و در بازار کشور توزیع می گردد.

توزیع انبوه کلمپه انجیری سکویا بسته بندی

بررسی کیفیت کلمپه انجیری سکویا بسته بندی

بررسی کیفیت کلمپه انجیری سکویا بسته بندی کلمپه انجیری یک خوراکی بسیار لذیذ و مقوی است که اگر به کرمان سفر کرده باشید حتما نام آن را شنیدید. با توجه به طعم دلنشین و خواص زیادی که این دسر محلی دارد، بسیاری از افراد تمایل دارند که این محصول را به صورت خانگی تهیه کنند. به همین خاطر ما در این بخش روش پخت کلمپه سکویا بسته بندی را توضیح خواهیم داد.

برای تهیه این شیرینی شما به این مواد اولیه احتیاج دارید:

• 500 گرم آرد • دو عدد زرده تخم مرغ • 150 گرم ماست خامه ای • یک قاشق مربا خوری هل و وانیل • یک قاشق چای خوری بکینگ پودر • 250 گرم روغن جامد • 200 گرم شکر برای تهیه کلمپه خانگی باید طبق مراحل زیر پیش بروید:

1. در ابتدا تخم مرغ، هل، وانیل، ماست و شکر را با هم مخلوط کنید. آنقدر به هم بزنید تا مخلوطی کاملا یکدست شود.

2. در ظرفی جدا آرد (دقت کنید که آرد حتما الک شده باشد) و روغن را با هم ورز دهید. سپس مخلوط بخش اول را به آن اضافه کنید و همچنان مخلوط را ورز دهید.

3. مقداری از خمیر را بردارید، با دست داخل آن را گود کنید سپس خرما، گلاب و کره را که از قبل مخلوط کردید را به اندازه یک قاشق غذا خوری در آن قرار دهید. سپس مواد را با دست فشار دهید تا تخت شود.

4. در انتها کلمپه ها را به مدت 15 دقیقه در فر 170 درجه قرار دهید. همینطور می توانید پیش از قرار دادن در فر ابتدا روی آن را با زعفران بپوشانید تا خوش رنگ تر شود.

مراکز عرضه کلمپه انجیری سکویا بسته بندی

مراکز عرضه کلمپه انجیری سکویا بسته بندی کلمپه مرغوب در حال حاضر در سطح گسترده ای تولید می شوند و به صورت عمده به فروش می رسند. فروش این محصول در حال حاضر به صورت غیر حضوری هم صورت می گیرد.

برای این کار می توانید با شماره هایی که در این سایت قرار دارند تماس بگیرید و محصول مورد نظرتان را خریداری کنید. همینطور می توانید از این طریق از قیمت روز کلمپه بسته بندی هم مطلع شوید.

دقت داشته باشید که این موضوع که چه حجمی از محصول را خریداری می کنید (عمده یا تکی)، نوسانات بازار، میزان عرضه و تقاضا و … هم بر قیمت نهایی شما تأثیر گذار خواهند بود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *