شیرینی های سنتی تولید شده در ایران انواع مختلفی را شامل می شوند که بدون شک یکی از خوشمزه ترین آن ها کلمپه می باشد که علاوه بر طعم و مزه عالی بسیار پرخاصیت است و طرفداران بسیاری دارد، امروزه بهترین تولید کننده کلمپه خرمایی در ایران، این محصول را با استفاده از مواد اولیه تازه و مرغوب تولید می کند و با کیفیتی عالی راهی بازار فروش در داخل و خارج از کشور می نماید.

بهترین تولید کننده کلمپه خرمایی در ایران

عواملی که بر قیمت کلمپه تاثیر دارد

عواملی که بر قیمت کلمپه تاثیر دارد عوامل و پارامترهای متعددی می توانند در تعیین قیمت‌ نهایی کلمپه تأثیر گذار باشند‌ و از مهمترین آنها می توان به کیفیت و تازگی محصول و نوع مواد استفاده شده در این شیرینی اشاره کرد، این محصول به روش های مختلفی و با هزینه های متفاوتی تولید می شود و نوع بسته بندی و برند تولیدی این محصول نیز به نوعی بر قیمت نقش دارند.

مواردی از جمله میزان عرضه و تقاضا، نحوه معامله و .. هم بر قیمت تأثیر بسیاری دارد، البته مشتریانی که انواع شیرینی کلمپه گردویی را به شکل کلی و مستقیم از تولید کنندگان خریداری می کنند مسلما هزینه کمتری پرداخت خواهند کرد و به همین علت است که این نوع خرید بسیار پرطرفدار می باشد و اغلب افراد آن را ترجیح می دهند.

شیرینی کلمپه با‌کیفیت در انواع طعم های گردویی، پسته ای، کنجدی و … تولید می شود که هر کدام با کیفیت و قیمت متفاوتی عرضه می گردند، در تولید و تهیه این شیرینی از موادی مانند تخم مرغ، آرد، خرما، هل، روغن و مغزیجات و … استفاده می شود که هر چه مواد تازه و ارگانیک باشد، کلمپه تولید شده طعم بهتری خواهد داشت.

عرضه کننده کلمپه خرمایی درجه 1

عرضه کننده کلمپه خرمایی درجه 1 امروزه عرضه کننده کلمپه خرمایی درجه یک، این محصول را با بهترین قیمت به خریداران در سطح کشور ارائه می کند که به دلیل خوشمزه بودن و تازگی بالا توانسته است مورد پسند مشتریان زیادی واقع شود و فروش خوبی را به خود اختصاص دهد، مرغوب ترین انواع کلمپه خرمایی در کرمان تولید می شود و این محصول یکی از شیرینی های سنتی این استان به شمار می آید که در کارگاه ها و کارخانه های تولید کننده به صورت سنتی و صنعتی آماده می شود و در بسته های شکیل و زیبا در وزن های مختلف به فروش می رسد.

لازم به ذکر است کلمپه یکی از شیرینی های صادراتی ایران محسوب می شود و هر ساله میزان قابل توجهی از آن به اغلب کشور های همسایه و اروپایی و .. توسط شرکت های صادر کننده با کیفیتی عالی و بسته بندی شکیل صادر می‌گردد که در آنجا هم بسیار پرفروش می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *