خرید و فروش کلمپه عمده

خرید و فروش کلمپه عمده


بازار فرو ش کلمپه تیتک چگونه است؟ کلمپه تیتک در کجا و با چه دستگا هایی تولید می شود؟ لازم به ذکر است کلمپه تیتک بازار فروش بسیار خوبی دارد و در شهر رفسنجان تولید می شود.

کلمپه شیرینی رسوم مختلف دیار کریمان بوده که در مراسم بومی، مذهبی، اعیاد و جشن های بزرگ ، شیرینی رسمی محافل به حساب می آمد، که در زمان های قدیم به شکل سنتی تولید میشد اما هم اکنون بیشتر به صورت صنعتی تولید می شود لازم به ذکر است کارخانه تیتک اولین تولید کننده کلمپه به صورت صنعتی می باشد که در سال 1370 تاسیس شد و فعالیت خود را در ضمینه تولید کلمپه به شکل صنعتی شروع کرد و مفتخر به دریافت نشان ملی استاندارد و نشان حلال در ایران و دارای گواهی استاندارد مدیریت کیفیت می باشد. یکی از شعار های شرکت تیتک این هست ،جهان امروز آهنگ تازه زندگی با حفظ سنت و اصالت

بازار فروش کلمپه تیتک
بازار فروش کلمپه تیتک

انواع متفاوت کلمپه تیتک

  1. کلمپه فله برشی
  2. کلمپه فله برشی ریز
  3. کلمپه فله گرد
  4. کلمپه جفتی برشی 80 گرمی
  5. کلمپه جفتی برشی 90 گرمی
  6. کلمپه بسته بندی تاینی برشی
  7. کلمپه بسته بندی تاینی ساده گرد
  8. کلمپه بسته بندی تاینی دارچینی
  9. کلمپه کریستال ساده گرد
  10. کلمپه کریستال برشی
  11. کلمپه کریستال کنجدی
انواع کلمپه تیتک
انواع کلمپه تیتک

بازار فروش کلمپه تیتک

بازار فروش کلمپه تیتک بسیار پر رونق می باشد و میتوان گفت یکی از پر فروش ترین انواع کلمپه می باشد لازم به ذکر است این شرکت از دستگا های بسیار مجهز و پیشرفته و به روز در خط تولید خود استفاده کرده است.

بازار فروش کلمپه تیتک
بازار فروش کلمپه تیتک

قیمت انواع کلمپه تیتک

قیمت فله کلمپه تیتک هر کیلو 6200 می باشد و قیمت بسته بندی ها متفاوت هست قیمت جفتی برشی 80 گرمی 590 و جفتی 90گرمی 700 تومان می باشد یاداوری می شود که قیمت کلمپه تیتک در سال 97  بیشتر از سال ها ی قبل به دلیل گران شدن مواد اولیه تغییر کرد به همین دلیل برای اطلاع دقیق از قیمت ها با شماره زیر ارتباط بگیرید.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *