کماچ سهن کرمان

فروش کماچ سهن


فروش کماچ سهن از طریق این سایت امکان پذیر می باشد. شما مشتریان محترم می توانید با تماس با مدیریت فروش سایت هر نوع کماچ سهنی را که خواستید با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تهیه نمایید.
آیا شما در مورد کماچ سهن اطلاعاتی دارید؟ آیا می دانید که چگونه درست می شود؟

کماچ سهن چیست؟

کماچ سهن هم یک نوع کلمپه هست که آرد آن با آرد کلمپه تفاوت دارد کماچ سهن را با آرد جوانه گندم درست می کنند که خاصیت های خیلی زیادی دارد  یکی از ویژگی های آن این هست که طبع گرم دارد و ضد سرطان می باشد. لازم به ذکر هست که جوانه گندم فواید زیادی دارد.

سهن که همان آرد جوانه گندم گفته می شود به این صورت درست می شود که ابتدا گندم را تمیز شسته و خیس می کنند و وقتی گندم جوانه زد آن را روی پارچه تمیزی ریخته می شود و وقتی خشک شد آن را می دهند آسیاب که تبدیل به آرد شود به این آرد، آرد سهن گفته می شود که در زمان های قبل به شکل سنتی تولید میشد اما در حال حاضر همه این کارها با کمک دستگاهای مجهز انجام می شود. با این آرد سهن، خرما، شیر، ادویه های معطر و….کماچ سهن را درست می کنند.

بازار فروش کماچ

بازار فروش کماچ سهن بسیار خوب می باشد، همانطور که می دانید به دلیل خواص بالا و طعم بسیار خوب این شیرینی طرفداران بسیار زیادی دارد. لازم به ذکر است که کماچ سهن کرمان بهترین نوع کماچ می باشد که در انواع و مدل های متفاوت تولید می شود.

انواع کماچ سهن:

  • کماچ سهن لوزی
  • کماچ سهن سکه ای
  • کماچ سهن گردویی
  • کماچ سهن پسته ای

گفتنی است که همه نمونه های کماچ هم به صورت فله 5 کیلویی و هم بسته بندی های کوچک نیم و یک کیلویی تولید می شود البته بنا به سلیقه و درخواست مشتریان هر مدل بسته بندی دیگری هم بخواهند تولید خواهد شد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *