کلمپه سکویا مرغوب یک محصول کاملا ارگانیک است که از آرد گندم، روغن، خرما، شکر و ادویه های مخصوص درست می شود؛ کلمپه سوغات استان کرمان است اما به دلیل محبوبیت زیادی که دارد در بیشتر نقاط کشور تولید می شود؛ وجود خرما در مواد اولیه کلمپه با خواص و انرژی بالایی که دارد باعث می شود افراد زیادی به مصرف کلمپه روی بیاورند و برای خرید آن به فروشگاه ها و تولیدی های این محصول مراجعه کنند.

عرضه کننده عمده کلمپه سکویا مرغوب

شرایط مناسب برای تازه نگه داشتن کلمپه

شرایط مناسب برای تازه نگه داشتن کلمپه

باید بدانید که خوردن کلمپه تازه به عنوان یک میان وعده سالم مخصوصا برای کسانی که فعالیت بالایی دارند بسیار مناسب است و انرژی بالایی دارد.

کلمپه به دو صورت فله و دسته بندی عرضه می‌شود و انواع مختلفی دارد که نوع فله آن عبارتند از:

  1. کلمپه گرد ساده
  2. کلمپه برشی ساده
  3. کلمپه گرد دو رنگ
  4. کلمپه برشی دو رنگ
  5. کلمپه گرد گل رز
  6. کلمپه گرد پنجره ای
  7. کلمپه برشی خطی
  8. کلمپه گرد کنجدی
  9. کلمپه برشی خورشیدی

و نوع دسته بندی آن عبارتند از:

  1. کلمپه دسته بندی نیم کیلویی
  2. کلمپه دسته بندی 8 عددی
  3. کلمپه دسته بندی جفتی

خانم ها از قدیم این شیرینی خوشمزه را در خانه تهیه می‌کنند، این شیرینی بسیار خوشمزه را می‌توان برای عصرانه با یک فنجان چای در کنار خانواده خورد و لذت برد ، کلمپه می‌تواند میان وعده بسیار مفید و ارزشمندی برای کودکان و نوجوانان در حال رشد باشد؛ کلمپه به دلیل مقوی بودن برای کسانی که دوره نقاهت بیماری را سپری می کنند هم بسیار مناسب است.

کلمپه چون شیرینی خشک است می‌توانیم به مدت یک ماه در ظرف در بسته ودر دمای محیط نگهداری کنیم اما اگر می‌خواهیم برای مدت زمان بیشتری تازه بماند باید در دسته بندی مناسب در فریزر نگهداری کنیم.

مرجع فروش کلمپه سکویا مرغوب

مرجع فروش کلمپه سکویا مرغوب

توزیع کلمپه به غیر از استان کرمان که مهد کلمپه است الان در نقاط دیگر کشور که کلمپه تولید می‌کنند هم صورت می گیرند ؛ فروشگاه ها و مغازه های مختلف هستند که با مراجعه به آنها می توانید کلمپه مورد نظر خود را خریداری کنید، البته اگر از مغازه های که مستقیم کلمپه تازه را تولید و عرضه می نمایند خرید کنید می توانید کلمپه داغ با هزینه مناسب تهیه کنید.

کلمپه های که از نظر دسته بندی شیک باشند توجه مردم را از جهت بهداشت و همچنین ظاهر جذاب به خود جلب می‌کنند، تولید کنندگان این دسته بندی ها را می‌توانند صادر کنند و برای کشور ارز آوری بنمایند.

از سایت ها و فروشگاه های اینترنتی معتبر هم می‌توانید کلمپه های تازه خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید با این کار هم در وقت و هم در هزینه رفت و آمد صرفه جویی می کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *